W Deceuninck zmienia się zarząd. Za miesiąc odejdzie dyrektor amerykańskiego oddziału, a w centrali od końca kwietnia jest nowy prezes.
Prezes zarządu w centrali Deceuninck, Paul Thiers złożył 28 kwietnia rezygnację. Oświadczył, że w obecnej sytuacji kryzysu firma potrzebuje osoby, która będzie w pełni dyspozycyjna. Paul Thiers związany jest z innymi przedsiębiorstwami, dlatego nie mógłby poświęcić się pracy w Deceuninck na tyle, na ile wymagają obecne okoliczności. Zarząd wybrał więc następcę i nowym prezesem zarządu został Marcel Klepfisch, który do tej pory pełnił funkcję wiceprezesa.

Zmiana jest też w Deceuninck North America. Dyrektorem zarządzającym jest tam obecnie Filip Geeraert. Od lipca odchodzi z tego stanowiska. Nadal jednak zostanie w Deceuninck, bo został mianowany prezesem zarządu Deceuninck w Ameryce Północnej. Francis Van Eeckhout, dyrektor generalny w Deceuninck Group przyznał, że amerykański oddział firmy podczas zarządu Filipa Geeraerta dynamicznie się rozwijał. Jednym z tego przykładów jest fakt, że spółka notowała przez wiele lat dwucyfrowe wzrosty przychodów. Miniony rok również amerykański oddział skończył na plusie. Wzrost był na poziomie 3,1 proc., i wprawdzie jest on jednocyfrowy, ale w roku 2019 na wielu rynkach sprzedaż spadała. Deceuninck zakończył miniony rok w USA przychodem o wartości 135,4 mln euro.
Zobacz również
„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują
Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.
Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025
Już 15 maja pierwsze w tym roku spotkanie online w ramach Forum Webinar. Wydarzenie będzie poświęcone prezentacji nowości produktowych przygotowanych przez dostawców i producentów na sezon 2025.
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.