Metal-Plast z Dolnego Śląska, to firma która dynamicznie się rozwija i wciąż inwestuje. Przedsiębiorstwo kupiło właśnie sześć nowych samochodów ciężarowych do transportu odpadków z PCW.
Metal-Plast to jedna z większych firm w Polsce zajmująca się skupem i recyklingiem odpadków z PCW, powstających w trakcie produkcji stolarki. Przedsiębiorstwo zajmuje się przetwarzaniem polichlorku winylu i przerabia go na regranulat. Firma notuje rosnący wzrost zainteresowania klientów sprzedażą odpadów. Jak się okazuje, w pierwszym półroczu Metal-Plast zanotował dynamikę wzrostu przychodów na poziomie 10 proc. W związku z tym firma zdecydowała o kolejnych inwestycjach.
Metal-Plast przede wszystkim kupił sześć nowych samochodów ciężarowych przeznaczonych do transportu. Są one wykorzystywane do odbioru odpadów z PCW. Firma kupiła także nowe pojemniki – jest to 30 kontenerów. Oznacza to, że producenci stolarki z PCW, sprzedający swoje odpady Metal-Plastowi, coraz częściej zainteresowani są transportem kontenerowym, czyli kompleksową usługą. Korzystając z niej, oszczędzają czas oraz utrzymują porządek na placu do składowania odpadów.
Przypomnijmy, że pod koniec 2017 r. firma uruchomiła nowy zakład produkcyjny. Powstała tu hala do produkcji wraz z magazynem oraz część tzw. socjalna. Obiekty mają łącznie powierzchnię ok. 5 tys. m2.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".