Nowe drzwi Assa Abloy i LG zrewolucjonizują reklamy displayowe?

Autor: |Data publikacji:

Firmy Assa Abloy Entrance Systems i LG Electronics Inc. podpisały umowę w ramach której opracują nowe drzwi przesuwne, wyposażone w przezroczyste ekrany OLED.  Przyniesie to zupełnie nowe możliwości dla branży reklamowej.

Oficjalne podpisanie umowy o współpracy nastąpiło 8 grudnia 2020 r. LG Electronics Inc. (LG), to południowokoreańska firma, specjalizująca się w produkcji elektroniki użytkowej, produktów multimedialnych i wyświetlaczy. Nowa generacja wyświetlaczy będzie montowana na bestsellerowych modelach drzwi przesuwnych firmy Assa Abloy.

– Stworzy to nowe możliwości dla sprzedawców, budynków komercyjnych i przedsiębiorstw w zakresie wyświetlania reklam, komunikatów i pozdrowień dla klientów, odwiedzających, czy pracowników wchodzących do budynku – skomentował Mikael Carleson, prezes rozwiązań drzwiowych dla pieszych w Assa Abloy.

Drzwi automatyczne będą mogły wyświetlać obrazy i filmy w wysokiej rozdzielczości. Ekrany OLED firmy LG (model 55EW5G) będą oferowane razem z oprogramowaniem SuperSign Solutions do zintegrowanego zarządzania treścią. Nowe drzwi będą znacznie bardziej przejrzyste niż wyposażone w wyświetlacze LCD, dzięki czemu będą płynnie i naturalnie wtapiać się w otoczenie, odtwarzając dokładne kolory z zachowaniem dużej jasności i wysokiego kontrastu. Produkt ma również oferować wysoką trwałość i zwiększone bezpieczeństwo dzięki zastosowaniu szkła hartowanego.

– Innowacja jest podstawą wszystkiego, co robimy. Jestem naprawdę dumny, że razem z firmą LG możemy zaoferować naszym klientom ten przełomowy produkt – powiedział Christopher Norbye, wiceprezes wykonawczy i szef działu systemów wejściowych w Assa Abloy.

 

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".