Gebhardt Stahl pracuje już w nowej siedzibie, która niedawno została otwarta. Dzięki temu pracownicy mają do dyspozycji dwukrotnie większą powierzchnię.
Gebhardt Stahl, dostawca m.in. wzmocnień do stolarki z PCW, przeprowadził się do nowej siedziby. Biurowiec ma powierzchnię 448 mkw. i został połączony z istniejącym wcześniej budynkiem należącym do firmy. Dzięki temu pracownicy mają obecnie do dyspozycji ponad dwukrotnie większą powierzchnię, co znacznie zwiększa komfort pracy. Decyzja o budowie zapadła w lutym 2019 r., a rozpoczęła się kilka miesięcy później, w maju.
Oddanie budynku do użytku odbyło się zgodnie z planem, na początku marca tego roku. Jak przyznawał wiceprezes firmy, Sylvester Nierebinski, mieli dużo szczęścia, bo obiekt był gotowy tuż przed wybuchem pandemii. Budynek został dobrze przygotowany pod względem technicznym, dlatego bez problemu można było po przeprowadzce organizować m.in. wideokonferencje. Okazały się one niezbędne w okresie ograniczeń kontaktów między pracownikami.
Firma w Polsce wciąż się rozwija. Na początku działalności w naszym kraju w 2001 r. praca działu administracyjnego odbywała się w… kontenerze. Wkrótce padła decyzja o budowie hali produkcyjnej, następnie powstał biurowiec, kolejną decyzją była ta o rozbudowie powierzchni magazynowej. Obecnie zakład ma do dyspozycji 4,2 tys. mkw. powierzchni produkcyjno-magazynowej.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".