Nowa inwestycja Uniglassu

Red.: MR |Data publikacji: 2020-05-11

Uniglass zbudował nową halę fabryczną w Łomży. Firma obecnie jest w trakcie wyposażania budynku w maszyny i urządzenia do produkcji szkła.

Uniglass w Łomży inwestuje w rozwój mocy produkcyjnych. W nowo zbudowanej hali jeszcze w tym sezonie zostanie zainstalowany sprzęt, dzięki któremu przedsiębiorstwo osiągnie wysoki stopień automatyzacji, wzrośnie wydajność, a także w przyszłości spadną koszty produkcji.

Przedsiębiorstwo zdecydowało się na skorzystanie z oferty firmy Glaston. Do produkcji elementów fasadowych wybrana została linia B’Jumbo. Jest to rozwiązanie przeznaczone także do wytwarzania zespoleń o bardzo dużych rozmiarach. Do nowego zakładu trafi też linia B’Vario 270, również linia do produkcji szyb zespolonych., która jest indywidualnie konfigurowana.

Producent z Łomży na razie nie udziela informacji na temat szczegółów nowej inwestycji ze względu na to, że jest jeszcze nie skończona. Nowe linie zostaną dostarczone do fabryki w III i w IV kwartale tego roku. Uniglass działa na rynku od 2001 r. Firma specjalizuje się m.in. w wytwarzaniu wielkogabarytowych szyb fasadowych. W starym, działającym zakładzie produkcyjnym stoją maszyny Glastonu, a także firm Hegla czy Bystronic.

Zobacz również

Montażyści mają pełne ręce roboty

Montażyści mają pełne ręce roboty

W najbliższym czasie będziemy raportować sytuację u dystrybutorów stolarki w różnych częściach kraju. Zaczynamy od Dolnego Śląska, gdzie nastroje są optymistyczne. Sprzedaż rośnie, a ekipy montażowe pracują nawet do 22, by zdążyć z realizacją wszystkich zamówień.

Selena przewiduje spadki sprzedaży w I półroczu

Selena przewiduje spadki sprzedaży w I półroczu

Selena podsumowała I kwartał tego roku. Grupa kapitałowa odnotowała przychody netto w wysokości 282,7 mln zł w porównaniu do 271 mln w roku 2019.

Wakacje bez wirusa: morze, góry, Mazury?

Wakacje bez wirusa: morze, góry, Mazury?

W czerwcowym badaniu Pollster deklarację wyjazdu urlopowego złożyło zaledwie 34 proc. Polaków, 44 proc. nie miało jeszcze planów w tym zakresie, a 22 proc. nie wiedziało jeszcze co zrobi. A dokąd jeżdżą nasi branżowi koledzy? Co polecają?

1