Jak wynika z danych zebranych przez instytut badań rynku Branchenradar.com, rynek zewnętrznych drzwi wejściowych w Niemczech w 2022 roku urósł, ale nie za sprawą wzrostu popytu.
W analizie Branchenradar.com podkreśla, że poziom wyzwań i problemów, z jakimi zmagali się producenci zewnętrznych drzwi wejściowych w ubiegłym sezonie w Niemczech był ogromny. Nie dość, że nie udało się utrzymać popytu z 2021 roku, to na dodatek wzrosły ceny w zasadzie we wszystkich grupach materiałowych wykorzystywanych do produkcji drzwi.

U naszych zachodnich sąsiadów popyt na zewnętrzne drzwi wejściowe spadł w 2022 roku o 2 proc., a gdyby nie podwyżki cen produktów, nie udałoby się utrzymać wzrostów sprzedaży pod względem wartościowym. Ceny drzwi zostały podniesione średnio o niemal 8 proc., dzięki czemu wyniki z ubiegłego sezonu prezentują się korzystnie. Według analizy przychody producentów zewnętrznych drzwi wejściowych wzrosły o 5,7 proc. w porównaniu z rokiem 2021 do poziomu ok 606 mln euro. Najdynamiczniejsze wzrosty odnotowano w produktach w klasach bezpieczeństwa RC1 i RC2 (+7 proc.).
Zobacz również
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.


