Serwis ForumBranzowe.com oficjalnie wystartował podczas Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2018, które odbyło się na PGE Narodowym. Dziś, w dzień rozpoczęcia OFS 2022, obchodzimy czwarte urodziny!
Po pierwszym roku działalności nasz serwis miał grono 120 tys. użytkowników, którzy mogli przeczytać w serwisie ponad 600 informacji newsowych, 200 artykułów oraz niezliczoną liczbę komunikatów prasowych i ofert pracy. Drugie urodziny to już blisko 230 tys. użytkowników, a po czwartym roku działalności jest ich niemal trzykrotnie więcej! W tym czasie opublikowaliśmy ponad 7 tys. informacji, artykułów, rozmów, informacji prasowym, porad i ofert pracy.
Branżowisko – pierwszy w Polsce podcast branży stolarki doczekał się jak dotąd 180 wydań. Od maja 2019 roku w każdy poniedziałek jego słuchacze oraz widzowie dowiadują się o najaktualniejszych wieściach z branży stolarki. Dwa lata temu rozwinęliśmy naszą ofertę o kolejny podcast. Analizy rynkowe, statystyki, gospodarka, wyniki – to główne zagadnienia poruszane w podcaście Plusy, minusy. Analizy branży stolarki. Audycja doczekała się już 24 odcinków. Aby jeszcze efektywniej wykorzystać nasze studio podcastowe, proponujemy też firmom z branży współpracę nad ich własnymi audycjami. Z naszego doświadczenia korzysta m.in. MACO, z którym pracujemy nad podcastem „Spokojna głowa”.
ForumBranzowe.com od zawsze stawia na nowoczesne rozwiązania multimedialne. Dobrym przykładem są redakcyjne webinaria, podczas których prezentujemy nowości rynkowe z branży stolarki. O ich renomie niech świadczy fakt, że ich uczestnicy są świadkami wielu światowych premier produktowych – w ramach naszej inicjatywy Forum Webinar pokazujemy je jako pierwsi!
Nie można też nie wspomnieć o naszej społeczności skupionej w social mediach. Wszystkie nasze profile obserwuje kilkanaście tysięcy użytkowników, a ich aktywność należy do najwyższej wśród mediów z branży budowlanej.
Bardzo dziękujemy naszym użytkownikom za tych wspólnych 48 miesięcy. Bez Was nasz serwis oraz tworzone wokół niego inicjatywy tak dynamicznie by się nie rozwinęły.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".