Lista 100: Najcenniejsze marki stolarkowe ziemi nowosądeckiej

Red.: RK |Data publikacji: 2018-12-10

W rankingu Lista 100 najcenniejszych firm ziemi nowosądeckiej znalazło się poza Fakro i Wiśniowskim także kilka innych firm branży okienno-drzwiowej.

Na miejscu 18. umieszczono firmę DAKO (na zdjęciu zakład tej firmy), wyceniając jej wartość na 80 mln zł. Na 64. miejscu z majątkiem wartym 18 mln zł znalazła się firma Goran, a na miejscach 67. i 69. firma Bogdański i Anmart (dostawca okuć dla Fakro), których wartość wyceniono po ok. 15 mln zł. Na miejscu 80. z wartością wycenioną na ponad 12 mln zł, umieszczono natomiast firmę Partner-Alma – producenta okien z Limanowej.

Jak powstaje Lista 100 ?

Zestawienie Lista 100 firm napędzających gospodarkę Sądecczyzny publikuje co roku „Dobry Tygodnik Sądecki” we współpracy z fundacją Ryszarda Florka – Pomyśl o Przyszłości. W tym roku opublikowano ją na koniec listopada. Wartości przedsiębiorstw wyliczane są tu jako średnia matematyczna trzech różnych metod wycen: wartości obrotowej, księgowej i zyskowej. Na liście znajdują się firmy, których dane finansowe są jawne.

Informacje o wszystkich firmach stolarki budowlanej przygotowuje co roku Centrum Analiz Branżowych, udostępniając je w swoich raportach. Lista 100 największych przedsiębiorstw tej branży znajdzie się również w styczniowym wydaniu naszego miesięcznika.

Zobacz również

Mercor z dużym wzrostem zysku i strategią na najbliższe lata

Mercor z dużym wzrostem zysku i strategią na najbliższe lata

Grupa Mercor S.A. opublikowała dane finansowe ze swojego I kwartału roku obrotowego 2020-2021 (kwiecień-czerwiec). Udało się wygenerować wzrosty w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej, choć był to okres pandemii i lockdownu. Firma opracowała też strategię na lata 2020-2023.

NSG Group z ogromnym spadkiem przychodów

NSG Group z ogromnym spadkiem przychodów

NSG Group poinformował, że globalnie w okresie od kwietnia do czerwca zanotował spadek w przychodach na poziomie ok. 40 proc.

Smart home domeną ludzi młodych

Smart home domeną ludzi młodych

Firma USP Marketing Consultancy przeprowadziła europejskie badanie dotyczące powodów dla których decydujemy się lub rezygnujemy z zakupu produktów z kategorii smart home. Sprawdziła również, czy inwestycje w dom inteligentny to domena ludzi młodych.

1