Producenci okien na wiele sposobów zabiegają o uwagę internautów, a jednym z pól aktywności są firmowe fanpage’e na Facebooku. Instytut IBIMS przeanalizował aktywność firm w tym medium w grudniu, a na podium odnotował trzy z nich: Eko-Okna, Drutex oraz Krispol.
Podium grudniowego rankingu producentów okien na Facebooku otworzyła strona marki Eko-Okna S.A. Ten fanpage, z wynikiem 4,4 tys. interakcji, został liderem zestawienia. Na drugim miejscu uplasował się profil marki DRUTEX S.A. (4 tys. interakcji). Za nią, z wynikiem 2,9 tys. interakcji, znalazł się profil firmy KRISPOL.
Największą aktywnością własną wykazywały się profile firm: Eko-Okna S.A. (29 postów), VEKA Polska (21 wpisów), OKNOPLAST (20 publikacji) oraz DRUTEX S.A. (17 postów). Największą liczbę polubień uzyskała jednak strona Eko-Okna S.A. (2,3 tys.). Ten fanpage zebrał również najwięcej komentarzy (1,3 tys.) oraz udostępnień (323). W grudniu najprężniej rozwijał się profil marki FAKRO. Na tym fanpage’u w ciągu miesiąca przybyło 1 tys. nowych fanów. To naprawdę imponująca liczba, biorąc pod uwagę wyniki pozostałych stron producentów okien. W badanym okresie dużo nowych obserwatorów udało się zgromadzić także marce OknoPlus (+605 fanów) oraz marce KRISPOL (+432 nowych obserwujących).
Ranking IBIMS obejmuje jedynie najpopularniejsze profile, ale liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium można zgłosić się do: kontakt@ibims.pl.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".