Najaktywniejsi na Facebooku w 2023 roku

Red.: |Data publikacji:

Producenci stolarki są coraz bardziej aktywni w komunikacji internetowej. Poznaliśmy właśnie liderów aktywności na Facebooku w 2023 r.

W minionym roku widoczna była dynamiczna zmiana aktywności producentów stolarki otworowej w komunikacji internetowej. Tak ocenili analitycy z Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS). Jak wskazują badacze, najlepszym wskaźnikiem aktywności jest liczba interakcji. Liderem są Eko-Okna, które na Facebooku zdołały osiągnąć 43 tys. interakcji w ciągu całego roku. Jednocześnie firma opublikowała 299 postów, co też czyni ją liderem . Także wysokie było zaangażowanie społeczności – to 36 tys. reakcji, w tym ponad 3,3 tys. komentarzy i 3,1 tys. udostępnień.

Drugą pozycję pod względem poziomu interakcji zajmuje Velux. Firma w minionym roku miała 38 tys. interakcji oraz 36 tys. relacji. Ponadto udało się jej w minionym roku przyciągnąć 845 tys. nowych fanów. Velux pod względem liczby obserwujących zajmuje pierwsze miejsce wśród producentów.

Na trzecim miejscu, jeśli chodzi o liczbę interakcji, znajduje się Drutex, firma miała ich 31 tys. Producenta wyróżnia duże zaangażowanie społeczności, bo ludzie zamieścili 4,3 tys. komentarzy, udostępnień było zaś 4,6 tys.

manager komputer telefon

Jeśli chodzi o liczę opublikowanych postów w ciągu minionego roku, to za Eko-Oknami jest BEMA-Res Nowoczesne Okna i Drzwi. Firma zamieściła 287 wpisów, co przełożyło się na 3,4 tys. interakcji. Kolejne miejsce zajmuje Wikęd – 275 wpisy. Spowodowały one 14 tys. interakcji, co daje także ósmą pozycję wśród firm z największą liczbą interakcji. Dużą liczbę postów zamieściła także Veka – 256. Wywołały one 5,3 tys. interakcji.

W grupie 10 firm z największą liczbą interakcji znajdują się także Wiśniowski – 18 tys., OknoPlus z 17 tys., Krispol – 16 tys., Dobroplast – 15 tys., Fakro – 13 tys. i Eurocolor -13 tys.

Analitycy IBIMS podsumowują:

Rok 2023 na Facebooku w branży okiennej zdominowany był przez Eko-Okna,  Velux oraz Drutex, które najefektywniej angażowały swoich fanów. Analiza rocznej aktywności producentów okien na Facebooku pokazuje, że konsekwentna, angażująca i regularna komunikacja jest kluczem do budowania silnej społeczności i wyróżnienia się na rynku.

Zobacz również

Akzo Nobel optymistycznie o rynku farb proszkowych w tym roku

Akzo Nobel optymistycznie o rynku farb proszkowych w tym roku

Akzo Nobel podsumowało wyniki z pierwszego kwartału. Spółka odnotowała niewielki spadek w sprzedaży, ale prognozuje wzrost popytu na farby.

Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku

Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku

Assa Abloy Mercor Doors wygasza produkcję w fabryce w Bielsku. Działalność będzie przeniesiona do zakładu w Dobrzeniu Wielkim.

Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi

Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi

Grupa Arbonia poinformowała o podjęciu ostatecznej decyzji co do sprzedaży dywizji klimatu firmie Midea Electrics Netherlands. Pierwsze kroki związane ze zbyciem były podjęte na początku tego roku.

1