Producenci stolarki są coraz bardziej aktywni w komunikacji internetowej. Poznaliśmy właśnie liderów aktywności na Facebooku w 2023 r.
W minionym roku widoczna była dynamiczna zmiana aktywności producentów stolarki otworowej w komunikacji internetowej. Tak ocenili analitycy z Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS). Jak wskazują badacze, najlepszym wskaźnikiem aktywności jest liczba interakcji. Liderem są Eko-Okna, które na Facebooku zdołały osiągnąć 43 tys. interakcji w ciągu całego roku. Jednocześnie firma opublikowała 299 postów, co też czyni ją liderem . Także wysokie było zaangażowanie społeczności – to 36 tys. reakcji, w tym ponad 3,3 tys. komentarzy i 3,1 tys. udostępnień.
Drugą pozycję pod względem poziomu interakcji zajmuje Velux. Firma w minionym roku miała 38 tys. interakcji oraz 36 tys. relacji. Ponadto udało się jej w minionym roku przyciągnąć 845 tys. nowych fanów. Velux pod względem liczby obserwujących zajmuje pierwsze miejsce wśród producentów.
Na trzecim miejscu, jeśli chodzi o liczbę interakcji, znajduje się Drutex, firma miała ich 31 tys. Producenta wyróżnia duże zaangażowanie społeczności, bo ludzie zamieścili 4,3 tys. komentarzy, udostępnień było zaś 4,6 tys.
Jeśli chodzi o liczę opublikowanych postów w ciągu minionego roku, to za Eko-Oknami jest BEMA-Res Nowoczesne Okna i Drzwi. Firma zamieściła 287 wpisów, co przełożyło się na 3,4 tys. interakcji. Kolejne miejsce zajmuje Wikęd – 275 wpisy. Spowodowały one 14 tys. interakcji, co daje także ósmą pozycję wśród firm z największą liczbą interakcji. Dużą liczbę postów zamieściła także Veka – 256. Wywołały one 5,3 tys. interakcji.
W grupie 10 firm z największą liczbą interakcji znajdują się także Wiśniowski – 18 tys., OknoPlus z 17 tys., Krispol – 16 tys., Dobroplast – 15 tys., Fakro – 13 tys. i Eurocolor -13 tys.
Analitycy IBIMS podsumowują:
Rok 2023 na Facebooku w branży okiennej zdominowany był przez Eko-Okna, Velux oraz Drutex, które najefektywniej angażowały swoich fanów. Analiza rocznej aktywności producentów okien na Facebooku pokazuje, że konsekwentna, angażująca i regularna komunikacja jest kluczem do budowania silnej społeczności i wyróżnienia się na rynku.
Zobacz również
Konsultacje programu „Czyste Powietrze” z wykonawcami – zapowiedź najbliższych spotkań
WFOŚiGW organizują konsultacje programu „Czyste Powietrze” przed uruchomieniem jego kolejnej wersji. Sprawdź terminy spotkań z wykonawcami.
Nagrody „Buildera” dla przedstawicieli branży budowlanej
Nagrody „Buildera” są przyznawane co roku przedstawicielom branży budowlanej. Również tym honorowane zostały także firmy związane ze stolarką budowlaną.
Konkurs kalendarzy rozstrzygnięty! Poznaj zwycięzców
Zakończyła się siódma edycja naszego dorocznego konkursu na najlepsze kalendarze branży stolarki. Internauci wybrali zwycięzców poszczególnych kategorii. Konkurs kalendarzy - sprawdź wyniki!