Nagroda StolArchi 2021 – internauci wybrali

Autor: |Data publikacji:

Choć to już czwarta edycja konkursu architektonicznego StolArchi, po raz pierwszy wśród jury konkursu zasiedli także internauci. Internetowe głosowanie na faworyta publiczności dobiegło końca. Które rozwiązania ze świata stolarki najbardziej przypadły czytelnikom naszego serwisu do gustu?

Konkurs StolArchi cieszył się wśród internautów ogromnym zainteresowaniem. Na 57 produktów oddano blisko 20 tys. głosów! Laureatem nagrody internautów w konkursie StolArchi został Aluprof i jego system MB-79N

W głosowaniu internautów produkty aż sześciu firm przekroczyły próg 1 tys. oddanych głosów.:

  • YALE – Linus® Smart Lock (1108 głosów)
  • Akant – Screen Hema Zip (1228 głosów)
  • Vikking – drzwi kompozytowe Ultimate (1329 głosów)
  • Gerda – tedee smart lock (2486 głosów)
  • Ponzio – system PE78N  (3267 głosów)
  • Aluprof – system MB-79N (3862 głosów)

StolArchi to pierwszy konkurs, w którym praktycy z biur projektowych doceniają najlepsze produkty z branży stolarki otworowej. Na co dzień korzystają oni w swoich projektach z wielu rozwiązań okiennych, czy drzwiowych, więc są w stanie najlepiej docenić zarówno walory estetyczne, jak i funkcjonalne poszczególnych wyrobów. Nie bez znaczenia w ich codziennej pracy jest również wsparcie techniczne, na jakie mogą liczyć ze strony producentów stolarki na różnych etapach projektowania budynków. Zwycięzcę internetowej edycji konkursu poznaliśmy podczas Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2021 Online.

Serdecznie dziękujemy naszym czytelnikom za aktywny za udział w naszym konkursie. Serdecznie gratulujemy zwycięzcy oraz wszystkim firmom, które wzięły udział w tej inicjatywie.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.