Monolit inwestuje w rozwój produkcji

Autor: |Data publikacji:

Monolit inwestuje w moce produkcyjne. Firma planuje zwiększenie powierzchni produkcyjnej i poszerzenie oferty.

Monolit z Zambrowa rozbudowuje zakład produkcyjny do łącznej powierzchni 15 tys. mkw. Firma ma już plany dalszych inwestycji. W kolejnych latach Monolit chce zwiększyć dwukrotnie powierzchnię produkcyjną. Producent już rozpoczął przygotowania do tej budowy i kupił działkę o wielkości 6 ha.

W nowej, obecnie przebudowywanej hali ma być zainstalowany nowoczesny park maszynowy, m.in. centra tnąco-obróbcze i linie zgrzewające. Monolit planuje także rozwój działu aluminium. Firma obserwuje na rynku zwiększoną popularność stolarki aluminiowej i dlatego chce powiększyć przestrzeń produkcyjną, gdzie wytwarzane będą konstrukcje aluminiowe. Inną sferą, w jaką Monolit będzie inwestował, są rozwiązania z zakresu IT.

Decyzja o rozbudowie i zwiększaniu mocy produkcyjnej wydaje się zrozumiała, patrząc na duże wzrosty w sprzedaży. Ostatnio pisaliśmy o wynikach firmy za 2020 r. Tekst jest dostępny TUTAJ. Wówczas mowa była o 30-procentowym wzroście w roku pandemicznym w stosunku do 2019 r.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".