Wielu producentów przesłon obecny sezon zalicza do bardzo udanych. Wśród nich jest również Mol, który ocenia, że w tym roku widzi prawdziwy boom na produkty osłonowe do okien.

Mol zalicza obecny sezon do bardzo udanych. Sprzedaż w pierwszej połowie roku jest wyższa, niż w roku ubiegłym. Firma odnotowała jedynie trudniejszy moment w marcu, w związku z pandemią. To wtedy zaczęły się obostrzenia, ale też pojawiły się duże zaskoczenie i niepewność na rynku. Jednak już od kwietnia sytuacja pod kątem sprzedaży była na tyle dobra, że w firmie mówi się o boomie na osłony.
Izolacja i ograniczenia w podróżach spowodowały, że ludzie decydowali się na przeprowadzenie odkładanych wcześniej remontów. Inwestowali w tarasy, które w pewien sposób stanowiły rekompensatę wyjazdów. Klienci chętnie kupowali przesłony oraz moskitiery. Największym popytem w Molu cieszą się obecnie moskitiery plisowane, w firmie nazywają się Zig-Zag. Są to produkty przeznaczone na duże przeszklenia, takie jak drzwi tarasowe, szerokość przesłony może dochodzić do 6 m.
Moskitiera plisowana nie jest zwykłą siatką, która ma jedynie chronić przed insektami. Stanowi również ozdobę, a dzięki temu, ze jest dobrze widoczna unikamy sytuacji, w której ktoś nie zauważy jej przy wchodzeniu. Moskitiery plisowane to wyroby z wyższej półki cenowej w stosunku do tradycyjnych moskitier.
Zobacz również
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.


