ML System wciąż inwestuje w nowoczesne produkty. Co więcej, firmie udaje się zdobywać finansowe wsparcie na realizację swoich projektów. Tym razem do spółki trafiło niemal 17 mln zł.
ML System, to firma oferująca produkty z branży fotowoltaiki zintegrowanej z budynkami, a także nowoczesne szkło budowlane. Firma właśnie poinformowała, że otrzymała 16,9 mln zł dofinansowania od Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Pieniądze mają być przeznaczone na wdrożenie do produkcji nowoczesnej szyby zespolonej z powłoką selektywną. Jest to produkt przeznaczony na rynek budowlany.
Spółce zależy na dywersyfikacji swojej oferty, dlatego pracuje nad kolejnym rozwiązaniem. Dział badań i rozwoju w ML System opracował szybę, w której zastosowana będzie powłoka selektywna, wykorzystująca nanowarstwę półprzewodnikową. Jest to produkt, który będzie oferowany przede wszystkim do okien, czy fasad montowanych w budynkach energooszczędnych. Nowa szyba zespolona będzie mogła być również stosowana w pojazdach. Firma ocenia, ze produkt zostanie wdrożony do produkcji w kwietniu 2022 r.
Dofinansowanie dla ML System zostało przyznane w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Łączna wartość projektu to 34,5 mln zł. Dotacja w wysokości 16,9 mln zł zostanie przyznana firmie w formie zaliczki i refundacji.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".