MFO opublikowało dane finansowe z pierwszego kwartału 2020 r. Firma zanotowała spadek w przychodach w porównaniu z rokiem 2019, ale wyższy jest zysk.
MFO podliczyło swoje dane finansowe z pierwszych trzech miesięcy tego roku. Firma osiągnęła przychody z działalności operacyjnej w wysokości 118,34 mln zł w porównaniu z 119,02 mln z roku 2019. Wyższy jest jednak zysk netto. W tym roku w pierwszych trzech miesiącach wniósł on 8,26 mln zł w porównaniu do 7,94 mln zł w roku ubiegłym.

Firma podsumowała także wyniki w poszczególnych segmentach. W I kwartale tego roku wartość sprzedaży profili okiennych (wzmocnień) w MFO wyniosła 54,56 mln zł. W roku 2019 ten wynik to 59,06 mln zł. Firma oferuje także profile GK, specjalne i spawane, ale to komponent do okien ma największy udział w przychodach. Generalnie, w pierwszym kwartale wartość sprzedaży towarów i usług wyniosła 113 mln zł w porównaniu do 117,45 mln w roku 2019.
MFO odczuło spadki najbardziej na rynkach zagranicznych. W tym roku od stycznia do końca marca wartość eksportu wyniosła 64 mln zł w porównaniu do 69,39 mln zł w 2019 r. Jeśli chodzi o rynek krajowy, to tu dostawca wzmocnień zanotował wzrost. W tym roku sprzedaż w kraju wyniosła 48,99 mln zł w porównaniu do kwoty 48,05 mln w roku 2019.
Zobacz również
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.


