MFO: spadki w eksporcie, w Polsce wzrost

Autor: |Data publikacji:

MFO opublikowało dane finansowe z pierwszego kwartału 2020 r. Firma zanotowała spadek w przychodach w porównaniu z rokiem 2019, ale wyższy jest zysk.

MFO podliczyło swoje dane finansowe z pierwszych trzech miesięcy tego roku. Firma osiągnęła przychody z działalności operacyjnej w wysokości 118,34 mln zł w porównaniu z 119,02 mln z roku 2019. Wyższy jest jednak zysk netto. W tym roku w pierwszych trzech miesiącach wniósł on 8,26 mln zł w porównaniu do 7,94 mln zł w roku ubiegłym.

Firma podsumowała także wyniki w poszczególnych segmentach. W I kwartale tego roku wartość sprzedaży profili okiennych (wzmocnień) w MFO wyniosła 54,56 mln zł. W roku 2019 ten wynik to 59,06 mln zł. Firma oferuje także profile GK, specjalne i spawane, ale to komponent do okien ma największy udział w przychodach. Generalnie, w pierwszym kwartale wartość sprzedaży towarów i usług wyniosła 113 mln zł w porównaniu do 117,45 mln w roku 2019.

MFO odczuło spadki najbardziej na rynkach zagranicznych. W tym roku od stycznia do końca marca wartość eksportu wyniosła 64 mln zł w porównaniu do 69,39 mln zł w 2019 r. Jeśli chodzi o rynek krajowy, to tu dostawca wzmocnień zanotował wzrost. W tym roku sprzedaż w kraju wyniosła 48,99 mln zł w porównaniu do kwoty 48,05 mln w roku 2019.

Zobacz również

Białostocki piknik montażowy ISO-Chemie

Białostocki piknik montażowy ISO-Chemie

W ubiegłym tygodniu gościliśmy na pikniku montażowym ISO-Chemie w Białymstoku. Szkolenie producenta ciepłej belki montażowej cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno montażystów, jak i producentów.

Rozstrzygnięto 29. edycję konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”

Rozstrzygnięto 29. edycję konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”

10 września 2025 roku w Zamku Królewskim w Warszawie ogłoszono laureatów Ogólnopolskiego Konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”.

Forum Webinar #2 – poznaj kolejne nowości na sezon 2025

Forum Webinar #2 – poznaj kolejne nowości na sezon 2025

18 września drugie w tym roku spotkanie w ramach Forum Webinar. Przedstawimy nowości produktowe branży stolarki na sezon 2025.