Marka BestOkna.pl po 5 latach międzynarodowych, eksportowych doświadczeń w dostarczaniu stolarki otworowej przeobraża się w międzynarodowy brand debesto.com. Nowa marka ma pomóc w zdobywaniu rynków zagranicznych.
Firma z podwrocławskiej Oleśnicy działa już na kilkunastu zagranicznych rynkach, dlatego postanowiono zmienić mocno osadzoną w polskim języku markę BestOkna.pl na debesto.com. –Nowa nazwa ma umożliwić budowanie rozpoznawalnego, prostego, pozytywnie kojarzonego brandu, łatwego fonetycznie dla mieszkańca dowolnego kraju na świecie – opowiada Wojciech Stanowski, właściciel firmy. – Zmiana podyktowana jest wyłącznie międzynarodowymi aspiracjami firmy – dodaje.
Zachodnie rynki
Jakie to aspiracje? Firma w pierwszej kolejności planuje dalszy rozwój na rynkach Europy Zachodniej oraz w Stanach Zjednoczonych. Twórca debesto.com wierzy, że ewolucyjne zmiany przełożoną się na wyjście z „pułapki” niezrozumiałości brandu BestOkna.pl dla obcojęzycznych kontrahentów, w których firma upatruje motor napędowy swojego rozwoju.
Nowa platforma
Zmiany dotyczą nie tylko strony wizerunkowej firmy. Wraz z nową nazwą debiutuje w internecie prawdopodobnie największa polska platforma o tematyce stolarki prowadzona w języku angielskim. Jest ona dostosowana do wygodnego przeglądania zarówno na komputerze, jak i na smartfonie. Przede wszystkim ma jednak dostarczyć klientom, firmom z branży budowlanej, bogatych, merytorycznych materiałów na temat produktów nie tylko.

– Postawiliśmy mocno na więcej eksperckich materiałów: porównań i rankingów, które produkty warto sprzedawać z punktu widzenia właściciela firmy w branży budowlanej. Wierzę, że wiedza przekazana w formie postów na blogu i filmów sprawi, że biznesy naszych klientów będą rosły razem z nami – tłumaczy Stanowski.
Rozwijanie sprzedaży
Postrzeganie marki jako globalnej i uniwersalnej ma długoterminowo stanowić również pomost do rozwijania biznesu w znacznie szerszych obszarach sprzedaży niż wyłącznie stolarka otworowa. – Wierzymy, że za kilka lat pod naszym nowym brandem debesto.com będziemy eksportowali ofertę znacznie szerszą niż dotychczas. Będzie wyposażać kompleksowo firmy monterskie i siatkę dealerów stolarki w kilkunastu krajach UE oraz USA we wszystkie produkty potrzebne do zamykania surowych budynków, w myśl zasady „all things in one place” – podsumowuje Stanowski.
Firma, funkcjonująca dotąd jako BestOkna.pl, jest dystrybutorem stolarki otworowej z Polski, który wyspecjalizował się w sprzedaży online. Niemal wszyscy klienci są pozyskiwani za pośrednictwem internetu.
– Internet jest dla nas źródłem leadów sprzedażowych. Doskonałym narzędziem do pozyskiwania kontaktów z partnerami handlowymi B2B, z całego świata. Przyszłość jest natomiast jedna – klienci B2B będą samodzielnie konfigurować, wyceniać i zamawiać stolarkę, tak jak już dziś skomplikowany, drogi produkt, jak elektryczne samochody Tesla. Konfigurują, wyceniają i zamawiają samodzielnie online – mówił w wywiadzie na naszych łamach Wojciech Stanowski. Więcej na temat sprzedaży stolarki w internecie i nadchodzących projektach firmy można przeczytać TUTAJ.
Zobacz również
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.



– Internet jest dla nas źródłem leadów sprzedażowych. Doskonałym narzędziem do pozyskiwania kontaktów z partnerami handlowymi B2B, z całego świata. Przyszłość jest natomiast jedna – klienci B2B będą samodzielnie konfigurować, wyceniać i zamawiać stolarkę, tak jak już dziś skomplikowany, drogi produkt, jak elektryczne samochody Tesla. Konfigurują, wyceniają i zamawiają samodzielnie online – mówił w wywiadzie na naszych łamach Wojciech Stanowski. Więcej na temat sprzedaży stolarki w internecie i nadchodzących projektach firmy można przeczytać 

