Marka BestOkna.pl po 5 latach międzynarodowych, eksportowych doświadczeń w dostarczaniu stolarki otworowej przeobraża się w międzynarodowy brand debesto.com. Nowa marka ma pomóc w zdobywaniu rynków zagranicznych.
Firma z podwrocławskiej Oleśnicy działa już na kilkunastu zagranicznych rynkach, dlatego postanowiono zmienić mocno osadzoną w polskim języku markę BestOkna.pl na debesto.com. –Nowa nazwa ma umożliwić budowanie rozpoznawalnego, prostego, pozytywnie kojarzonego brandu, łatwego fonetycznie dla mieszkańca dowolnego kraju na świecie – opowiada Wojciech Stanowski, właściciel firmy. – Zmiana podyktowana jest wyłącznie międzynarodowymi aspiracjami firmy – dodaje.
Zachodnie rynki
Jakie to aspiracje? Firma w pierwszej kolejności planuje dalszy rozwój na rynkach Europy Zachodniej oraz w Stanach Zjednoczonych. Twórca debesto.com wierzy, że ewolucyjne zmiany przełożoną się na wyjście z „pułapki” niezrozumiałości brandu BestOkna.pl dla obcojęzycznych kontrahentów, w których firma upatruje motor napędowy swojego rozwoju.
Nowa platforma
Zmiany dotyczą nie tylko strony wizerunkowej firmy. Wraz z nową nazwą debiutuje w internecie prawdopodobnie największa polska platforma o tematyce stolarki prowadzona w języku angielskim. Jest ona dostosowana do wygodnego przeglądania zarówno na komputerze, jak i na smartfonie. Przede wszystkim ma jednak dostarczyć klientom, firmom z branży budowlanej, bogatych, merytorycznych materiałów na temat produktów nie tylko.
– Postawiliśmy mocno na więcej eksperckich materiałów: porównań i rankingów, które produkty warto sprzedawać z punktu widzenia właściciela firmy w branży budowlanej. Wierzę, że wiedza przekazana w formie postów na blogu i filmów sprawi, że biznesy naszych klientów będą rosły razem z nami – tłumaczy Stanowski.
Rozwijanie sprzedaży
Postrzeganie marki jako globalnej i uniwersalnej ma długoterminowo stanowić również pomost do rozwijania biznesu w znacznie szerszych obszarach sprzedaży niż wyłącznie stolarka otworowa. – Wierzymy, że za kilka lat pod naszym nowym brandem debesto.com będziemy eksportowali ofertę znacznie szerszą niż dotychczas. Będzie wyposażać kompleksowo firmy monterskie i siatkę dealerów stolarki w kilkunastu krajach UE oraz USA we wszystkie produkty potrzebne do zamykania surowych budynków, w myśl zasady „all things in one place” – podsumowuje Stanowski.
Firma, funkcjonująca dotąd jako BestOkna.pl, jest dystrybutorem stolarki otworowej z Polski, który wyspecjalizował się w sprzedaży online. Niemal wszyscy klienci są pozyskiwani za pośrednictwem internetu.
– Internet jest dla nas źródłem leadów sprzedażowych. Doskonałym narzędziem do pozyskiwania kontaktów z partnerami handlowymi B2B, z całego świata. Przyszłość jest natomiast jedna – klienci B2B będą samodzielnie konfigurować, wyceniać i zamawiać stolarkę, tak jak już dziś skomplikowany, drogi produkt, jak elektryczne samochody Tesla. Konfigurują, wyceniają i zamawiają samodzielnie online – mówił w wywiadzie na naszych łamach Wojciech Stanowski. Więcej na temat sprzedaży stolarki w internecie i nadchodzących projektach firmy można przeczytać TUTAJ.
Zobacz również
Konkurs kalendarzy rozstrzygnięty! Poznaj zwycięzców
Zakończyła się siódma edycja naszego dorocznego konkursu na najlepsze kalendarze branży stolarki. Internauci wybrali zwycięzców poszczególnych kategorii. Konkurs kalendarzy - sprawdź wyniki!
Diamenty Forbesa – znamy laureatów 2025
Diamenty Forbesa wskazują firmy w najlepszej kondycji finansowej. Organizator ogłosił właśnie, które z nich zostały wyróżnione w tegorocznej, już siedemnastej, edycji. Statuetki będą wręczane na galach, które odbędę się wiosną i latem roku 2025. Wśród docenionych są również przedstawiciele branży stolarki.
Wystawcy na targach Budma/WinDoor-Tech 2025 (Zdjęcia)
Trwają targi Budma/Windoor-Tech 2025, w których uczestniczy wiele firm branży stolarki. Przygotowaliśmy dla Was galerię zdjęć ze stoisk wystawców poznańskich targów.