Giełdowy Mercor, lider segmentu biernych zabezpieczeń przeciwpożarowych, zalicza obecny sezon do udanych. Na koniec września spółka wypłaciła swoim akcjonariuszom dywidendę w wysokości 0,57 zł na akcję, przeznaczając na ten cel kwotę niemal 9 mln zł. Rok wcześniej dywidenda także była wypłacona, ale wyniosła wówczas ponad połowę mniej – 0,25 zł na akcję.
Spółka regularnie podaje informacje o wartości pozyskanych zleceń. We wrześniu wartość ta była o 4 proc. wyższa niż we wrześniu 2020 roku i wyniosła 39,9 mln zł. Od początku br. do września, a więc przez trzy kwartały, Mercor pozyskał zlecenia o wartości 372,3 mln zł, co wobec ponad 301 mln pozyskanych w analogicznym okresie roku ubiegłego oznacza wzrost wartości zamówień o 24 proc. W tak dobrym wyniku swój udział ma na pewno również wzrost cen produktów Mercora, którego, tak jak całą branżę, dotknął wzrost cen materiałów zaopatrzeniowych.
Przypomnijmy, że podsumowując wyniki II kwartału prezes zarządu Mercora, Krzysztof Krempeć, powiedział:
Stoimy przed wyzwaniem w postaci rosnących cen materiałów budowlanych i staramy się minimalizować ich wpływ na nasze marże. Sprzyja nam krótki cykl produkcyjny, trwający zwykle 2-3 miesiące. Znacznie częściej aktualizujemy ceny naszych produktów . Pozyskujemy z sukcesem nowe zamówienia na wszystkich rynkach działalności.
Zobacz również
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.
Stoimy przed wyzwaniem w postaci rosnących cen materiałów budowlanych i staramy się minimalizować ich wpływ na nasze marże. Sprzyja nam krótki cykl produkcyjny, trwający zwykle 2-3 miesiące. Znacznie częściej aktualizujemy ceny naszych produktów . Pozyskujemy z sukcesem nowe zamówienia na wszystkich rynkach działalności.

