Mercor walczy o zamówienia i szkoli

Autor: |Data publikacji:

Gdański Mercor, lider segmentu biernych zabezpieczeń p-poż. odnotował w październiku spadek wartości zamówień na swoje systemy. W okresie od maja do października Grupa Mercor pozyskała zamówienia o łącznej wartości ponad 205 mln zł, co w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego oznacza niewielki, 2-procentowy spadek. Jednak w samym październiku br. wartość zamówień wyniosła niemal 32 mln zł i była aż o 25 proc. niższa niż w październiku 2019. Raport okresowy po I półroczu finansowym Spółki opublikowany zostanie w połowie grudnia.

Tymczasem firma organizuje cykl szkoleń on-line dotyczących systemów oddymiania grawitacyjnego klatek schodowych. Skierowane są one głównie do instalatorów systemów i kończą się testem sprawdzającym, którego pozytywny wynik daje świadectwo ukończenia kursu. Dzięki temu osiąga się autoryzację na montaż systemów Mercor oraz pierwszy etap do ubiegania się o autoryzację na serwis. Wystarczy zarejestrować się na stronie szkoleniowej Mercora: http://edu.mercor.info/http://edu.mercor.info/ . Najbliższe terminy szkoleń on-line to 27 listopada i 4 grudnia br.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".