Mercor sprzedaje i wynagradza

Autor: |Data publikacji:

Grupa Mercor kontynuuje bardzo dobre wyniki pracy handlowej. W okresie od marca do sierpnia br. uzyskała ona zamówienia o wartości 274 mln zł, co wobec 204,2 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego oznacza wzrost wartości o 34 proc.

W samym tylko sierpniu pozyskano tu zamówienia za 37,4 mln zł, tj. o 5 proc. więcej niż w sierpniu 2020 roku, kiedy to wartość zamówień wyniosła 35,7 mln zł. Rok obrotowy spółki trwa od 1 kwietnia do 31 marca.

W poniedziałek 13 września odbywa się Walne Zgromadzenie Wspólników spółki Mercor SA, na którym podjęte zostaną m.in. uchwały o wypłacie dywidendy za rok 2020/2021 oraz o zmianach w regulaminie spółki. Na dywidendę dla akcjonariuszy zarząd spółki zaproponował przeznaczyć kwotę niemal 9 mln zł. Z dokumentów przygotowanych na Walne Zgromadzenie wynika również, że średnie wynagrodzenie pracowników zatrudnionych w spółce (bez wynagrodzeń Zarządu) wyniosło w minionym roku obrotowym 7 420 zł i było o 6 proc. wyższe niż rok wcześniej. Od roku 2016/2017, kiedy to średnie wynagrodzenie wynosiło 6 230 zł, wzrosło ono o ponad 19 proc.

 

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".