Mercor ostatnio poinformował o pozyskanych zleceniach w okresie od kwietnia do września 2019 r. W tym czasie firmie udało się zdobyć zamówienia o wartości 210,1 mln zł.
Mercor to dostawca rozwiązań w zakresie zabezpieczeń ppoż. Są to produkty w grupie oddymiania grawitacyjnego, wentylacji pożarowej czy zabezpieczeń budynków. Spółka ma także udziały w firmie DFM Doors, producenta drzwi ppoż. czy dymoszczelnych. Firma pod koniec października podała, jaka była wartość zleceń w pierwszym półroczu roku obrotowego 2019/2020. W okresie od kwietnia do września Mercor pozyskał zamówienia o wartości 210,1 mln zł w porównaniu do 204,4 mln zł w analogicznym okresie w poprzednim roku. Oznacza to, że w tym roku wartość zleceń jest wyższa o 3 proc.
Mercor porównał także wartość zleceń w samym wrześniu. Okazuje się, że spółka zdobyła zamówienia o wartości 34,7 mln zł, a w roku ubiegłym ta kwota wyniosła 36,7 mln zł. Oznacza to, że w ostatnim miesiącu omawianego okresu nastąpił spadek w wartości zamówień o 5 proc.
Spółka rozwija także nowe kanały sprzedaży. W mediach społecznościowych pojawiła się pod koniec października informacja, że Mercor pracuje nad otwarciem sklepu internetowego: mcrsklep.pl. Będą mogły się w nim zaopatrywać partnerzy handlowi, a także inne podmioty gospodarcze, zainteresowane ofertą Mercora.
Zobacz również
Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu
Przez lata branża stolarki była mecenasem sportu, szczególnie lokalnego i nie inaczej jest w nowo rozpoczynającym się sezonie. W ostatnim czasie umowy sponsoringowe podpisały Abakus, Bogdański, Premium Grodzki oraz Wiśniowski.
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – ruszyła sprzedaż biletów!
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 odbędzie się w dniach 15–16 października 2025 w Hotelu Vienna House Andel`s Łódź. Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w tym wydarzeniu.
Arkadiusz Muś założy partię polityczną?
W ostatnich dniach media obiegła informacja o tym, że na horyzoncie pojawiła się nowa partia polityczna, której inicjatorem miałby być Arkadiusz Muś, właściciel Press-Glass.