Mercor notuje wzrost wartości zamówień

Red.: MR |Data publikacji: 2019-11-12

Mercor ostatnio poinformował o pozyskanych zleceniach w okresie od kwietnia do września 2019 r. W tym czasie firmie udało się zdobyć zamówienia o wartości 210,1 mln zł.

Mercor to dostawca rozwiązań w zakresie zabezpieczeń ppoż. Są to produkty w grupie oddymiania grawitacyjnego, wentylacji pożarowej czy zabezpieczeń budynków. Spółka ma także udziały w firmie DFM Doors, producenta drzwi ppoż. czy dymoszczelnych. Firma pod koniec października podała, jaka była wartość zleceń w pierwszym półroczu roku obrotowego 2019/2020. W okresie od kwietnia do września Mercor pozyskał zamówienia o wartości 210,1 mln zł w porównaniu do 204,4 mln zł w analogicznym okresie w poprzednim roku. Oznacza to, że w tym roku wartość zleceń jest wyższa o 3 proc.

Mercor porównał także wartość zleceń w samym wrześniu. Okazuje się, że spółka zdobyła zamówienia o wartości 34,7 mln zł, a w roku ubiegłym ta kwota wyniosła 36,7 mln zł. Oznacza to, że w ostatnim miesiącu omawianego okresu nastąpił spadek w wartości zamówień o 5 proc.

Spółka rozwija także nowe kanały sprzedaży. W mediach społecznościowych pojawiła się pod koniec października informacja, że Mercor pracuje nad otwarciem sklepu internetowego: mcrsklep.pl. Będą mogły się w nim zaopatrywać partnerzy handlowi, a także inne podmioty gospodarcze, zainteresowane ofertą Mercora.

Zobacz również

W.Schmitz zamyka oddział w Polsce

W.Schmitz zamyka oddział w Polsce

Werner Schmitz, producent akcesoriów do szprosów i ramek dystansowych, podjął decyzję o zamknięciu oddziału w Polsce. Firma widnieje w KRS jako spółka w trakcie likwidacji, jednak nie wystosowano jeszcze oficjalnego komunikatu na stronie internetowej czy social mediach.

Mercor odbudował już portfel zamówień

Mercor odbudował już portfel zamówień

Gdański Mercor, czołowa europejska firma segmentu zabezpieczeń ppoż., nie odczuł zanadto komplikacji sprzedażowych spowodowanych koronawirusem. Spółka odbudowała już ubiegłoroczną wartość portfela zamówień, ale też uruchomiła nowy kanał dystrybucji swoich produktów.

Wyniki w Selenie są satysfakcjonujące

Wyniki w Selenie są satysfakcjonujące

Selena podsumowała pierwsze półrocze. Grupa odnotowała spadek o 2,4 proc. Przychody wyniosły 602,17 mln zł w porównaniu do 617,15 mln zł.

1