Mercor ostatnio poinformował o pozyskanych zleceniach w okresie od kwietnia do września 2019 r. W tym czasie firmie udało się zdobyć zamówienia o wartości 210,1 mln zł.
Mercor to dostawca rozwiązań w zakresie zabezpieczeń ppoż. Są to produkty w grupie oddymiania grawitacyjnego, wentylacji pożarowej czy zabezpieczeń budynków. Spółka ma także udziały w firmie DFM Doors, producenta drzwi ppoż. czy dymoszczelnych. Firma pod koniec października podała, jaka była wartość zleceń w pierwszym półroczu roku obrotowego 2019/2020. W okresie od kwietnia do września Mercor pozyskał zamówienia o wartości 210,1 mln zł w porównaniu do 204,4 mln zł w analogicznym okresie w poprzednim roku. Oznacza to, że w tym roku wartość zleceń jest wyższa o 3 proc.
Mercor porównał także wartość zleceń w samym wrześniu. Okazuje się, że spółka zdobyła zamówienia o wartości 34,7 mln zł, a w roku ubiegłym ta kwota wyniosła 36,7 mln zł. Oznacza to, że w ostatnim miesiącu omawianego okresu nastąpił spadek w wartości zamówień o 5 proc.
Spółka rozwija także nowe kanały sprzedaży. W mediach społecznościowych pojawiła się pod koniec października informacja, że Mercor pracuje nad otwarciem sklepu internetowego: mcrsklep.pl. Będą mogły się w nim zaopatrywać partnerzy handlowi, a także inne podmioty gospodarcze, zainteresowane ofertą Mercora.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".