Mercor notuje wzrost wartości zamówień

Autor: |Data publikacji:

Mercor ostatnio poinformował o pozyskanych zleceniach w okresie od kwietnia do września 2019 r. W tym czasie firmie udało się zdobyć zamówienia o wartości 210,1 mln zł.

Mercor to dostawca rozwiązań w zakresie zabezpieczeń ppoż. Są to produkty w grupie oddymiania grawitacyjnego, wentylacji pożarowej czy zabezpieczeń budynków. Spółka ma także udziały w firmie DFM Doors, producenta drzwi ppoż. czy dymoszczelnych. Firma pod koniec października podała, jaka była wartość zleceń w pierwszym półroczu roku obrotowego 2019/2020. W okresie od kwietnia do września Mercor pozyskał zamówienia o wartości 210,1 mln zł w porównaniu do 204,4 mln zł w analogicznym okresie w poprzednim roku. Oznacza to, że w tym roku wartość zleceń jest wyższa o 3 proc.

Mercor porównał także wartość zleceń w samym wrześniu. Okazuje się, że spółka zdobyła zamówienia o wartości 34,7 mln zł, a w roku ubiegłym ta kwota wyniosła 36,7 mln zł. Oznacza to, że w ostatnim miesiącu omawianego okresu nastąpił spadek w wartości zamówień o 5 proc.

Spółka rozwija także nowe kanały sprzedaży. W mediach społecznościowych pojawiła się pod koniec października informacja, że Mercor pracuje nad otwarciem sklepu internetowego: mcrsklep.pl. Będą mogły się w nim zaopatrywać partnerzy handlowi, a także inne podmioty gospodarcze, zainteresowane ofertą Mercora.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.