Menedżer Witraża doceniony w Białymstoku

Autor: |Data publikacji:

Witraż z Białegostoku rośnie niezwykle dynamicznie, a miniony rok zamknął ponad 20-procentowym wzrostem, sięgając niemal 100 mln zł przychodów ze sprzedaży. Firma zatrudnia dzisiaj 280 osób, a jak zapewnia jej szef Robert Mucha (na zdjęciu z ojcem), produkuje każdego dnia 800 okien: zarówno tworzywowych, aluminiowych jak i drewnianych.

Właśnie z oknami drewnianymi związana jest kolejna duża inwestycja Witrażu, gdyż na przełomie 2019 i 2020 roku zaplanowane jest rozpoczęcie procesu automatyzowania produkcji okien drewnianych. Firma jest już po udanym zautomatyzowaniu produkcji tworzywowej. Tymczasem na ten sezon firma planuje rozbudowanie hal do produkcji okien PCW i zainstalowanie kolejnych linii produkcyjnych.

Od kilku lat obserwujemy rosnącą aktywność Witrażu, a w dużej mierze jest ona związana z włączeniem się do zarządzania syna założyciela, pana Roberta Muchy. Niewątpliwym jego sukcesem był rozwój eksportu firmowego i doprowadzenie do sytuacji, w której sprzedaż na rynki zagraniczne odpowiada już za 40 proc. obrotów. Nie odbyło się to jednak kosztem sieci krajowej, która liczy sobie już 400 dilerów. Kolejnym sukcesem było podjęcie i wdrożenie kosztem 20 mln zł zautomatyzowanego procesu produkcji okien tworzywowych – opisywaliśmy to w jednym z ubiegłorocznych wydań Forum. Teraz zapowiadane są kolejne inwestycje w automatyzację produkcji.

Najlepszym potwierdzeniem efektywności działań jest fakt, że sprzedaż firmy z Białegostoku podwoiła się w ostatnich latach, a coroczne wzrosty są naprawdę imponujące. Doceniła to kapituła konkursu Osobowość Roku, organizowanego przez dziennik Kurier Poranny – tytuł ten przyznano właśnie młodemu menedżerowi Witraża, panu Robertowi Mucha. Serdecznie gratulujemy i pozdrawiamy.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.