Medos inwestuje w nowy obiekt magazynowy. Budowa rozpoczęła się na początku września, a zastosowane będą w nim zaawansowane rozwiązania technologiczne.
Medos we wrześniu rozpoczął budowę nowego magazynu. Budynek będzie miał wysokość 19 m, a powierzchnia magazynowa wyniesie 3,7 tys. m2. W obiekcie znajdzie się miejsce na 12 tys. palet z towarami. Nowy magazyn budowany jest w Chełmnie, a jego otwarcie planowane jest na początku maja 2019 r.

Nowy magazyn wyróżniać się będzie na tle innych tego typu budynków tym, że będzie w bardzo dużym stopniu zautomatyzowany. Towar z regałów do strefy pakowania będzie przewożony przez 20 robotów autonomicznych. Dzięki tak dużej automatyzacji procesów firma chce niemal zupełnie zniwelować drobne pomyłki występujące przy kompletacji zamówień, a także poprawić komfort pracy osób zatrudnionych w magazynie. Medos zamierza 90 proc. zamówień realizować w ciągu 24 godz. w przypadku klientów z Polski i w 72 godz. w przypadku odbiorców z Unii Europejskiej.

Firma planuje dużą przeprowadzkę wraz z otwarciem nowego obiektu. Stary budynek zostanie podzielony na dwie kondygnacje i dzięki temu uzyskane będzie 4 tys. m2 dodatkowej powierzchni produkcyjnej.
Medos zajmuje się produkcją akcesoriów do stolarki otworowej. Wyroby z Chełmna trafiają do odbiorców w Polsce, ale także w 40 innych krajach w Europie, Azji, Ameryce Południowej i Północnej. Obecnie w firmie pracuje ponad 500 osób. Produkcja odbywa się w nowoczesnej odlewni stopów aluminium oraz ZnAl, wtryskowni tworzyw sztucznych, malarni proszkowej czy tłoczni oraz zakładzie obróbki mechanicznej stali i aluminium.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.