Mariusz Witek, prezes zarządu spółki Dobroplast z Zambrowa, będącej częścią szwajcarskiej Grupy AFG, z dniem 31 stycznia 2019 roku przestanie pełnić tę funkcję. Nie wiemy jeszcze kto zastąpi go na tym stanowisku.
Mariusz Witek kierował wcześniej Okfensem, który należał wówczas do koncernu Saint-Gobain. Przedtem był menedżerem w Pepsico i Kimberly-Clark oraz dyrektorem sprzedaży i marketingu w AkzoNobel. Ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie oraz INSEAD Executive MBA. Od września 2013 kierował Dobroplastem po tym, jak od małżeństwa Kaczyńskich został on kupiony przez Grupę AFG.
Pomimo niesprzyjających okoliczności udało mu się utrzymać wysoki poziom sprzedaży w Dobroplaście. Przeorganizował strukturę i portfolio produktów tej firmy, w ubiegłym roku wdrożył nową warstwę wizerunkową i logo, a w sezonie 2018 nową linię okien P-Line, opartych na systemach Rehau. Jeszcze niedawno prezes Witek odbierał dla firmy Polską Nagrodę Jakości i partnerował Ogólnopolskiemu Forum Stolarki na Narodowym.
W wywiadzie udzielonym nam w lipcu 2014 roku Mariusz Witek powiedział: „Coraz więcej inwestorów wierzy w koncepcję kupowania materiałów w jednym miejscu, czego przykładem są choćby składy PSB i ich programy lojalnościowe. Może więc przyszłość handlu stolarką jest w sklepach, które oferują dużo szerszy asortyment niż same okna?”.
My też tak przypuszczamy i mamy nadzieję na kolejne spotkania z prezesem Witkiem, być może nawet przy szerszych projektach niż same okna. Nie są nam znane dalsze plany zawodowe Pana Mariusza, ale domyślamy się, że pozostanie on w branży.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.
W wywiadzie udzielonym nam w lipcu 2014 roku Mariusz Witek powiedział: „Coraz więcej inwestorów wierzy w koncepcję kupowania materiałów w jednym miejscu, czego przykładem są choćby składy PSB i ich programy lojalnościowe. Może więc przyszłość handlu stolarką jest w sklepach, które oferują dużo szerszy asortyment niż same okna?”.

