Mariusz Witek nie będzie już prezesem Dobroplastu

Autor: |Data publikacji:

Mariusz Witek, prezes zarządu spółki Dobroplast z Zambrowa, będącej częścią szwajcarskiej Grupy AFG, z dniem 31 stycznia 2019 roku przestanie pełnić tę funkcję. Nie wiemy jeszcze kto zastąpi go na tym stanowisku.

Mariusz Witek kierował wcześniej Okfensem, który należał wówczas do koncernu Saint-Gobain. Przedtem był menedżerem w Pepsico i Kimberly-Clark oraz dyrektorem sprzedaży i marketingu w AkzoNobel. Ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie oraz INSEAD Executive MBA. Od września 2013 kierował Dobroplastem po tym, jak od małżeństwa Kaczyńskich został on kupiony przez Grupę AFG.

Pomimo niesprzyjających okoliczności udało mu się utrzymać wysoki poziom sprzedaży w Dobroplaście. Przeorganizował strukturę i portfolio produktów tej firmy, w ubiegłym roku wdrożył nową warstwę wizerunkową i logo, a w sezonie 2018 nową linię okien P-Line, opartych na systemach Rehau. Jeszcze niedawno prezes Witek odbierał dla firmy Polską Nagrodę Jakości i partnerował Ogólnopolskiemu Forum Stolarki na Narodowym.

W wywiadzie udzielonym nam w lipcu 2014 roku Mariusz Witek powiedział: „Coraz więcej inwestorów wierzy w koncepcję kupowania materiałów w jednym miejscu, czego przykładem są choćby składy PSB i ich programy lojalnościowe. Może więc przyszłość handlu stolarką jest w sklepach, które oferują dużo szerszy asortyment niż same okna?”.

My też tak przypuszczamy i mamy nadzieję na kolejne spotkania z prezesem Witkiem, być może nawet przy szerszych projektach niż same okna. Nie są nam znane dalsze plany zawodowe Pana Mariusza, ale domyślamy się, że pozostanie on w branży.

Zobacz również

Znamy laureatów Builder Super Power 2025

Znamy laureatów Builder Super Power 2025

Zakończyła się kolejna edycja wyróżnień Builder Super Power 2025. Wśród laureatów znaleźli się przedstawiciele firm związanych z branżą stolarki budowlanej.

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.