Mamy już 3 lata!

Red.: PG |Data publikacji: 2021-10-18

Serwis ForumBranzowe.com obchodzi dziś trzecie urodziny! Oficjalnie wystartowaliśmy podczas Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2018 na PGE Narodowym. Jak rozwijał się w tym czasie nasz portal?

Po pierwszym roku działalności nasz serwis miał grono 120 tys. użytkowników, którzy mogli przeczytać w serwisie ponad 600 informacji newsowych, 200 artykułów oraz niezliczoną liczbę komunikatów prasowych i ofert pracy. Drugie urodziny to już blisko 230 tys. użytkowników, a teraz świętujemy trzy lata funkcjonowania serwisu, który tylko w I półroczu 2021 miał już niemal 500 tysięcy odsłon!  Przez tych 36 miesięcy opublikowaliśmy niemal 2 tys. informacji newsowych, ponad 840 artykułów, tysiące komunikatów prasowych, ofert pracy i wydarzeń w kalendarium.

Premiera serwisu odbyła się podczas Ogólnopolskiego Forum Stolarki na PGE Narodowym w dniu 18 października 2018 roku.

Branżowisko – pierwszy w Polsce podcast branży stolarki doczekał się jak dotąd 128 wydań. Od maja 2019 roku w każdy poniedziałek jego słuchacze oraz widzowie dowiadują się o najaktualniejszych wieściach z branży stolarki. W ostatnim roku rozwinęliśmy naszą ofertę o kolejny podcast. Analizy rynkowe, statystyki, gospodarka, wyniki – to główne zagadnienia poruszane w podcaście Plusy, minusy. Analizy branży stolarki. Audycja publikowana jest w pierwszą środę każdego miesiąca i doczekała się już 13 odcinków. Aby jeszcze efektywniej wykorzystać nasze studio podcastowe, proponujemy też firmom z branży współpracę nad ich własnymi audycjami. Z naszego doświadczenia korzystają producenci stolarki, ale też dostawcy, jak chociażby MACO, z którym pracujemy nad podcastem Spokojna głowa.

Branżowisko – pierwszy w Polsce podcast branży stolarki

ForumBranzowe.com od zawsze stawiało na nowoczesne rozwiązania multimedialne. Dobrym przykładem są redakcyjne webinaria, podczas których prezentujemy nowości rynkowe z branży stolarki. O ich renomie niech świadczy fakt, że ich uczestnicy byli świadkami wielu światowych premier produktowych – w ramach naszej inicjatywy Forum Webinar pokazywaliśmy je jako pierwsi!

Nie można też nie wspomnieć o naszej społeczności skupionej w social mediach. Wszystkie nasze profile obserwuje ponad 12,5 tysiąca użytkowników, a ich aktywność należy do najwyższej wśród mediów z branży budowlanej.

Bardzo dziękujemy naszym użytkownikom za tych wspólnych 36 miesięcy. Bez Was nasz serwis oraz tworzone wokół niego inicjatywy, tak dynamicznie by się nie rozwinęły. Przed nami kolejne projekty i pomysły na rozwój oferty dla naszych czytelników (szczegóły zdradzimy już wkrótce).

Zobacz również

Weru stworzyło drzwiowego Tindera

Weru stworzyło drzwiowego Tindera

Niemiecka firma Weru stworzyła internetowy serwis, który działa na podobnej zasadzie, jak aplikacja randkowa Tinder. Użytkownicy mogą wybrać w niej pasujące do ich typu osobowości zdjęcia, na których podstawie proponowany jest później model drzwi wejściowych.

Alufactory inwestuje w produkcję aluminium

Alufactory inwestuje w produkcję aluminium

Alufactory kupiło i zainstalowało nową linię do produkcji ślusarki aluminiowej. Firma dotychczas specjalizowała się w obróbce metali.

Rekordowe wyniki w Norsk Hydro

Rekordowe wyniki w Norsk Hydro

Norsk Hydro poinformował o wynikach ze sprzedaży z trzeciego kwartału. Wyniki spółki były rekordowe, jednak rynek aluminium jest trudny.

1