Serwis ForumBranzowe.com obchodzi dziś trzecie urodziny! Oficjalnie wystartowaliśmy podczas Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2018 na PGE Narodowym. Jak rozwijał się w tym czasie nasz portal?
Po pierwszym roku działalności nasz serwis miał grono 120 tys. użytkowników, którzy mogli przeczytać w serwisie ponad 600 informacji newsowych, 200 artykułów oraz niezliczoną liczbę komunikatów prasowych i ofert pracy. Drugie urodziny to już blisko 230 tys. użytkowników, a teraz świętujemy trzy lata funkcjonowania serwisu, który tylko w I półroczu 2021 miał już niemal 500 tysięcy odsłon! Przez tych 36 miesięcy opublikowaliśmy niemal 2 tys. informacji newsowych, ponad 840 artykułów, tysiące komunikatów prasowych, ofert pracy i wydarzeń w kalendarium.
Branżowisko – pierwszy w Polsce podcast branży stolarki doczekał się jak dotąd 128 wydań. Od maja 2019 roku w każdy poniedziałek jego słuchacze oraz widzowie dowiadują się o najaktualniejszych wieściach z branży stolarki. W ostatnim roku rozwinęliśmy naszą ofertę o kolejny podcast. Analizy rynkowe, statystyki, gospodarka, wyniki – to główne zagadnienia poruszane w podcaście Plusy, minusy. Analizy branży stolarki. Audycja publikowana jest w pierwszą środę każdego miesiąca i doczekała się już 13 odcinków. Aby jeszcze efektywniej wykorzystać nasze studio podcastowe, proponujemy też firmom z branży współpracę nad ich własnymi audycjami. Z naszego doświadczenia korzystają producenci stolarki, ale też dostawcy, jak chociażby MACO, z którym pracujemy nad podcastem Spokojna głowa.
ForumBranzowe.com od zawsze stawiało na nowoczesne rozwiązania multimedialne. Dobrym przykładem są redakcyjne webinaria, podczas których prezentujemy nowości rynkowe z branży stolarki. O ich renomie niech świadczy fakt, że ich uczestnicy byli świadkami wielu światowych premier produktowych – w ramach naszej inicjatywy Forum Webinar pokazywaliśmy je jako pierwsi!
Nie można też nie wspomnieć o naszej społeczności skupionej w social mediach. Wszystkie nasze profile obserwuje ponad 12,5 tysiąca użytkowników, a ich aktywność należy do najwyższej wśród mediów z branży budowlanej.
Bardzo dziękujemy naszym użytkownikom za tych wspólnych 36 miesięcy. Bez Was nasz serwis oraz tworzone wokół niego inicjatywy, tak dynamicznie by się nie rozwinęły. Przed nami kolejne projekty i pomysły na rozwój oferty dla naszych czytelników (szczegóły zdradzimy już wkrótce).
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".