MAŁKOWSKI podniósł ceny na produkty

Autor: MR |Data publikacji: 2018-11-22

Małkowski-Martech – producent bram, podsumował trzeci kwartał pod względem handlowym. Firma zanotowała w omawianym okresie wzrost przychodów ze sprzedaży.

Małkowski-Martech to producent bram z Kórnika, spółka notowana na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Firma podała do publicznej wiadomości wyniki z III kwartału, a jednocześnie podsumowała dziewięć miesięcy tegorocznej działalności. Jeśli chodzi o III kwartał, to przychody ze sprzedaży wyniosły 7,8 mln zł. W roku ubiegłym była to kwota 6,8 mln zł co oznacza wzrost o 15,7 proc. Natomiast podsumowując okres od stycznia do końca września, to w tym roku przychody ze sprzedaży wyniosły 22,1 mln zł, a w roku ubiegłym była to kwota 19,5 mln zł.

W minionym kwartale firma podjęła ważną decyzję, mianowicie podniosła ceny na swoje produkty. Popyt na produkty Małkowskiego jest stabilny, co ułatwiło decyzję zarządu o podwyżce. Wyższe ceny będą minimalnie odczuwalne dla klientów końcowych, ale pozwolą firmie na reakcję wobec rosnących kosztów komponentów i produkcji.

Zobacz również

Ciekawe artykuły na Wielki Poniedziałek

Ciekawe artykuły na Wielki Poniedziałek

Redakcja ForumBranzowe.com przygotowała najciekawsze artykuły z ostatnich tygodni, które były publikowane na łamach serwisu. Mamy nadzieję, że będzie to ciekawa lektura w ten świąteczny dzień. 

Eko-Okna uruchamiają sklep internetowy z oknami

Eko-Okna uruchamiają sklep internetowy z oknami

Największy w Polsce producent okien za pośrednictwem nowego serwisu internetowego prezentuje swoje produkty wyprzedażowe, magazynowe w strefie gospodarczej przedsiębiorstwa. Wśród nich można znaleźć wiele okien i drzwi, będących np. owocem błędnych zamówień.

POZBUD: wzrost przychodów, ale nie ze stolarki

POZBUD: wzrost przychodów, ale nie ze stolarki

Pozbud podsumował 2018 r. pod względem handlowym. Firma zanotowała wzrost sprzedaży na poziomie 28 proc. Wartość sprzedaży stolarki wyniosła 63,3 mln zł.