MAŁKOWSKI podniósł ceny na produkty

Red.: MR |Data publikacji: 2018-11-22

Małkowski-Martechproducent bram, podsumował trzeci kwartał pod względem handlowym. Firma zanotowała w omawianym okresie wzrost przychodów ze sprzedaży.

Małkowski-Martech to producent bram z Kórnika, spółka notowana na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Firma podała do publicznej wiadomości wyniki z III kwartału, a jednocześnie podsumowała dziewięć miesięcy tegorocznej działalności. Jeśli chodzi o III kwartał, to przychody ze sprzedaży wyniosły 7,8 mln zł. W roku ubiegłym była to kwota 6,8 mln zł co oznacza wzrost o 15,7 proc. Natomiast podsumowując okres od stycznia do końca września, to w tym roku przychody ze sprzedaży wyniosły 22,1 mln zł, a w roku ubiegłym była to kwota 19,5 mln zł.

W minionym kwartale firma podjęła ważną decyzję, mianowicie podniosła ceny na swoje produkty. Popyt na produkty Małkowskiego jest stabilny, co ułatwiło decyzję zarządu o podwyżce. Wyższe ceny będą minimalnie odczuwalne dla klientów końcowych, ale pozwolą firmie na reakcję wobec rosnących kosztów komponentów i produkcji.

Zobacz również

CLASSEN-POL wystawiony na sprzedaż !!

CLASSEN-POL wystawiony na sprzedaż !!

Niemiecki koncern Classen che sprzedać swoją polską spółkę i fabrykę drzwi i ościeżnic w Zwonowicach. Obecnie prowadzone są rozmowy z inwestorami, transakcja może nastąpić w III kwartale 2020 r. Zainteresowanie zakupem fabryki jest duże.

Już dziś branża pozna kolejne nowości na sezon 2020!

Już dziś branża pozna kolejne nowości na sezon 2020!

W środę 27 maja o godz. 10:30 zostanie przeprowadzone kolejne webinarium Forum Branżowego, podczas którego zostaną zaprezentowane nowości na sezon 2020. Serdecznie zapraszamy!

Awilux inwestuje za ponad 5 mln złotych

Awilux inwestuje za ponad 5 mln złotych

Awilux pomimo trudnego czasu inwestuje. Producent okien i drzwi z Leszna wzbogacił swój park maszynowy o centrum tnąco-obróbcze o wartości ponad 5 milionów złotych.

1