Małkowski-Martech – producent bram, podsumował trzeci kwartał pod względem handlowym. Firma zanotowała w omawianym okresie wzrost przychodów ze sprzedaży.
Małkowski-Martech to producent bram z Kórnika, spółka notowana na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Firma podała do publicznej wiadomości wyniki z III kwartału, a jednocześnie podsumowała dziewięć miesięcy tegorocznej działalności. Jeśli chodzi o III kwartał, to przychody ze sprzedaży wyniosły 7,8 mln zł. W roku ubiegłym była to kwota 6,8 mln zł co oznacza wzrost o 15,7 proc. Natomiast podsumowując okres od stycznia do końca września, to w tym roku przychody ze sprzedaży wyniosły 22,1 mln zł, a w roku ubiegłym była to kwota 19,5 mln zł.
W minionym kwartale firma podjęła ważną decyzję, mianowicie podniosła ceny na swoje produkty. Popyt na produkty Małkowskiego jest stabilny, co ułatwiło decyzję zarządu o podwyżce. Wyższe ceny będą minimalnie odczuwalne dla klientów końcowych, ale pozwolą firmie na reakcję wobec rosnących kosztów komponentów i produkcji.
Zobacz również
Konkurs kalendarzy branżowych 2026 – czekamy na wasze propozycje
Już niedługo startuje coroczny konkurs kalendarzy branżowych. Czekamy na wasze tegoroczne propozycje, które możecie przesłać na adres naszej redakcji.
Spłonęła hala produkcyjna firmy Norwood
W ubiegłym tygodniu doszło do pożaru fabryki okien Norwood w Rusocinie. Spłonęła hala produkcyjna, nikt nie został ranny.
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.


