Małkowski-Martech – producent bram, podsumował trzeci kwartał pod względem handlowym. Firma zanotowała w omawianym okresie wzrost przychodów ze sprzedaży.
Małkowski-Martech to producent bram z Kórnika, spółka notowana na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Firma podała do publicznej wiadomości wyniki z III kwartału, a jednocześnie podsumowała dziewięć miesięcy tegorocznej działalności. Jeśli chodzi o III kwartał, to przychody ze sprzedaży wyniosły 7,8 mln zł. W roku ubiegłym była to kwota 6,8 mln zł co oznacza wzrost o 15,7 proc. Natomiast podsumowując okres od stycznia do końca września, to w tym roku przychody ze sprzedaży wyniosły 22,1 mln zł, a w roku ubiegłym była to kwota 19,5 mln zł.
W minionym kwartale firma podjęła ważną decyzję, mianowicie podniosła ceny na swoje produkty. Popyt na produkty Małkowskiego jest stabilny, co ułatwiło decyzję zarządu o podwyżce. Wyższe ceny będą minimalnie odczuwalne dla klientów końcowych, ale pozwolą firmie na reakcję wobec rosnących kosztów komponentów i produkcji.
Zobacz również
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.


