Giełdowa spółka Małkowski-Martech podsumowała pierwszy kwartał tego roku. Firma ma powody do zadowolenia, bo zanotowała w tym okresie wzrost przychodów ze sprzedaży o ponad 1,7 mln zł.
Małkowski-Martech podał, że przychody ze sprzedaży w pierwszych trzech miesiącach tego roku wyniosły 11,467 mln zł. To więcej o ponad 1,7 mln zł w porównaniu z rokiem ubiegłym, wtedy firma miała przychody w wysokości 9,728 mln zł. Z kolei w I kwartale zysk netto wyniósł 405 tys. zł w porównaniu do 125 tys. zł w roku ubiegłym.

Pierwszy kwartał tego roku to okres, gdy dotarł już do Polski wirus SARS-CoV-2. W marcu wprowadzone zostały administracyjne ograniczenia w prowadzeniu działalności. Jednak zarząd spółki ocenił, że pandemia w I kwartale nie wpłynęła negatywnie na pracę spółki, a także jej finanse. Firma realizowała zaplanowane zlecenia, co więcej, wciąż wpływały kolejne.
Producent bram poinformował także, że na początku roku prowadził prace nad stworzeniem nietypowych rozwiązań. Firma realizuje zlecenia od klientów, dla których często należy zaprojektować indywidualne rozwiązania. Prace badawczo-rozwojowe stanowią więc niemal stały element działalności Małkowskiego-Martechu.
2019 r. spółka zakończyła z bardzo wysokim wzrostem przychodów netto ze sprzedaży w porównaniu z wynikami z 2018 r. Więcej o wynikach firmy Małkowski-Martech z 2019 r. piszemy TUTAJ.
Zobacz również
Dekarz wicemistrzem Europy, biegi niepodległości – branża stolarki wspiera sport
Firmy branży stolarki od lat są solidnym wsparciem dla wszelkich inicjatyw sportowych w naszym kraju. Zebraliśmy najświeższe aktywności. W tym odcinku piszemy głównie o mniejszych firmach z naszego świata, które sponsorują lokalne drużyny i wydarzenia sportowe.
Międzynarodowa konferencja Roto tym razem w Polsce
Międzynarodowy Dzień Prasy Branżowej to coroczne wydarzenie organizowane przez Roto Frank Holding AG. W tym roku impreza odbyła się po raz pierwszy w Polsce.
Forum Biznesu o nowych rynkach eksportowych i szansach polskich firm
Zakończyła się 6. edycja Forum Biznesu organizowanego przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu. Wśród prelegentów nie zabrakło przedstawicieli branży stolarki.


