Małkowski-Martech ze wzrostem przychodów

Autor: |Data publikacji:

Giełdowa spółka Małkowski-Martech podsumowała pierwszy kwartał tego roku. Firma ma powody do zadowolenia, bo zanotowała w tym okresie wzrost przychodów ze sprzedaży o ponad 1,7 mln zł.

Małkowski-Martech podał, że przychody ze sprzedaży w pierwszych trzech miesiącach tego roku wyniosły 11,467 mln zł. To więcej o ponad 1,7 mln zł w porównaniu z rokiem ubiegłym, wtedy firma miała przychody w wysokości 9,728 mln zł. Z kolei w I kwartale zysk netto wyniósł 405 tys. zł w porównaniu do 125 tys. zł w roku ubiegłym.

Małkowski-Martech stworzył tunel ewakuacyjny o odporności ogniowej EI 60 dla budynku Warsaw Spire.

Pierwszy kwartał tego roku to okres, gdy dotarł już do Polski wirus SARS-CoV-2. W marcu wprowadzone zostały administracyjne ograniczenia w prowadzeniu działalności. Jednak zarząd spółki ocenił, że pandemia w I kwartale nie wpłynęła negatywnie na pracę spółki, a także jej finanse. Firma realizowała zaplanowane zlecenia, co więcej, wciąż wpływały kolejne.

Producent bram poinformował także, że na początku roku prowadził prace nad stworzeniem nietypowych rozwiązań. Firma realizuje zlecenia od klientów, dla których często należy zaprojektować indywidualne rozwiązania. Prace badawczo-rozwojowe stanowią więc niemal stały element działalności Małkowskiego-Martechu.

2019 r. spółka zakończyła z bardzo wysokim wzrostem przychodów netto ze sprzedaży w porównaniu z wynikami z 2018 r. Więcej o wynikach firmy Małkowski-Martech z 2019 r. piszemy TUTAJ.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".