Małkowski -Martech podsumował trzeci kwartał pod względem finansowym. Przychody ze sprzedaży od lipca do końca września wyniosły 13,4 mln zł.
Producent bram podał do wiadomości wyniki z trzeciego kwartału. Był to bardzo dobry okres dla firmy. Przychody ze sprzedaży wyniosły 13,4 mln zł w porównaniu do 7,8 mln z roku 2018. Jeśli zaś chodzi o podsumowanie od stycznia do końca września, to w tym roku sprzedaż wyniosła 32,7 mln zł w porównaniu do 22,1 mln zł w roku 2018.
Warto podkreślić, że Małkowski-Martech poprawił swoją rentowność. W tym roku w okresie od stycznia do końca września zysk netto wyniósł 1,2 mln zł, podczas gdy w roku ubiegłym była to strata w wysokości ponad 734 tys. zł. W samym trzecim kwartale zysk wyniósł 1,1 mln zł, podczas gdy w roku ubiegłym była to strata w kwocie ponad 360 tys.

Zarząd spółki podkreślił, że w omawianym okresie firma miała wiele ciekawych realizacji. Między innymi do inwestycji EC Powiśle producent dostarczył 150 kurtyn dymowych, do budowanego Muzeum Wojska Polskiego – bramy przeciwpożarowe, a do Warsaw Hub – 40 różnych bram przeciwpożarowych.
W trzecim kwartale kontynuowane były również prace związane z rozwojem firmy. Przede wszystkim Małkowski-Martech powiększa swoją powierzchnię produkcyjną i magazynową. Poza tym zatrudniane są nowe osoby w dziale konstrukcyjnym i serwisu. Okazało się to niezbędne, by firma mogła się rozwijać, a także zapewniać prawidłową obsługę klientów.
Zobacz również
Czytaj majowe Forum Branżowe
Czytaj majowe „Forum Branżowe”. Gościem najnowszego numeru jest Grzegorz Ratajczak, dyrektor wykonawczy i członek zarządu firmy Krishome.
Monter Show ’25 już niedługo
Już na początku czerwca odbędzie się ważne wydarzenie dla środowiska montażystów - Monter Show 2025, organizowane przez Stowarzyszenie Monterów Stolarki. Tradycyjnie patronat medialny nad wydarzeniem objęło nasze wydawnictwo.
Fakro otwiera fabrykę w USA
Fakro w USA uruchamia fabrykę schodów strychowych. Mieści się ona w miejscowości Elizabeth City w Karolinie Północnej.