Małkowski-Martech wycofuje się z NewConnect

Autor: |Data publikacji:

Małkowski-Martech podsumował wyniki za drugi kwartał. Spółka odnotowała wzrost wartości przychodów, wyższe są także koszty. Podjęła też kroki, by wycofać się z rynku NewConnect.

Małkowski-Martech, którego wszystkie udziały należą obecnie do Assa Abloy Mercor Doors obliczył, że w II kwartale tego roku przychody ze sprzedaży wyniosły 16,83 mln zł. To więcej w stosunku do roku ubiegłego, wówczas ten wynik wynosił 14,98 mln zł. Natomiast wartość sprzedaży w całym półroczu w tym sezonie wynosi 31,81 mln zł w porównaniu do 28,76 mln zł, co oznacza wzrost o 11 proc.

Spółka poinformowała także o wysokości kosztów działalności operacyjnej, w II kwartale tego roku wyniosły one 15,82 mln zł w porównaniu do 13,34 mln w roku 2021. Małkowski-Martech obliczył także, że zysk z działalności operacyjnej w II kwartale tego roku był niższy niż rok wcześniej. Obecnie wynosi on 1,04 mln zł w stosunku do 1,65 mln zł. Natomiast spółka wypracowała w II kwartale zysk netto w wysokości ponad 632 tys. zł w stosunku do 1,25 mln zł w roku 2021.

Podczas walnego zgromadzenia akcjonariuszy firmy Małkowski-Martech w dniu 30 czerwca, podjęta została m.in. uchwała o wycofaniu akcji spółki z alternatywnego systemu obrotu na rynku NewConnect. Kolejnym krokiem zmierzającym do wycofania akcji spółki z giełdy było złożenie przez zarząd spółki 28 lipca odpowiedniego wniosku do Komisji Nadzoru Finansowego.

Zobacz również

„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują

„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują

Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.

Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025

Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025

Już 15 maja pierwsze w tym roku spotkanie online w ramach Forum Webinar. Wydarzenie będzie poświęcone prezentacji nowości produktowych przygotowanych przez dostawców i producentów na sezon 2025.

Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.