MAŁKOWSKI-MARTECH: w roku 2018 wzrost o 20 proc.

Autor: |Data publikacji:

Małkowski-Martech opublikował wyniki handlowe z 2018 r. Firma osiągnęła wzrost przychodów o niemal 20 proc., których wartość wyniosła blisko 30 mln zł.

Małkowski-Martech to producent specjalistycznych przegród. Są to głównie bramy przeciwpożarowe. Firma posiada kompleksową ofertę w dziedzinie biernych zabezpieczeń ppoż. Spółka niedawno opublikowała wyniki z IV kwartału 2018 r. i jednocześnie podsumowanie całego ubiegłego roku. Producent zanotował przychody w wysokości 29,9 mln zł, w porównaniu do 26,6 mln zł w 2017 r.

Małkowski-Martech dostarczył swoje przegrody ppoż. m.in. do Portu Lotniczego Ławica w Poznaniu.

Firma podała, że największy wzrost sprzedaży nastąpił w eksporcie. Tutaj Małkowski-Martech zanotował w 2018 r. wyższe przychody w porównaniu do 2017 r. o ponad 85 proc. Natomiast w minionym roku spółka odnotowała wzrost kosztów działalności. Szczególnie widoczny był on w przypadku wynagrodzeń pracowników. Dlatego zarząd podjął decyzję o podwyżkach cen na oferowane produkty. Małkowski-Martech pod koniec 2018 r. zatrudniał 116 osób (stan zatrudnienia na 31 grudnia 2017 r. wynosił 100 osób).

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".