Małkowski-Martech opublikował wyniki handlowe z 2018 r. Firma osiągnęła wzrost przychodów o niemal 20 proc., których wartość wyniosła blisko 30 mln zł.
Małkowski-Martech to producent specjalistycznych przegród. Są to głównie bramy przeciwpożarowe. Firma posiada kompleksową ofertę w dziedzinie biernych zabezpieczeń ppoż. Spółka niedawno opublikowała wyniki z IV kwartału 2018 r. i jednocześnie podsumowanie całego ubiegłego roku. Producent zanotował przychody w wysokości 29,9 mln zł, w porównaniu do 26,6 mln zł w 2017 r.

Firma podała, że największy wzrost sprzedaży nastąpił w eksporcie. Tutaj Małkowski-Martech zanotował w 2018 r. wyższe przychody w porównaniu do 2017 r. o ponad 85 proc. Natomiast w minionym roku spółka odnotowała wzrost kosztów działalności. Szczególnie widoczny był on w przypadku wynagrodzeń pracowników. Dlatego zarząd podjął decyzję o podwyżkach cen na oferowane produkty. Małkowski-Martech pod koniec 2018 r. zatrudniał 116 osób (stan zatrudnienia na 31 grudnia 2017 r. wynosił 100 osób).
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.