MAŁKOWSKI-MARTECH: w roku 2018 wzrost o 20 proc.

Autor: |Data publikacji:

Małkowski-Martech opublikował wyniki handlowe z 2018 r. Firma osiągnęła wzrost przychodów o niemal 20 proc., których wartość wyniosła blisko 30 mln zł.

Małkowski-Martech to producent specjalistycznych przegród. Są to głównie bramy przeciwpożarowe. Firma posiada kompleksową ofertę w dziedzinie biernych zabezpieczeń ppoż. Spółka niedawno opublikowała wyniki z IV kwartału 2018 r. i jednocześnie podsumowanie całego ubiegłego roku. Producent zanotował przychody w wysokości 29,9 mln zł, w porównaniu do 26,6 mln zł w 2017 r.

Małkowski-Martech dostarczył swoje przegrody ppoż. m.in. do Portu Lotniczego Ławica w Poznaniu.

Firma podała, że największy wzrost sprzedaży nastąpił w eksporcie. Tutaj Małkowski-Martech zanotował w 2018 r. wyższe przychody w porównaniu do 2017 r. o ponad 85 proc. Natomiast w minionym roku spółka odnotowała wzrost kosztów działalności. Szczególnie widoczny był on w przypadku wynagrodzeń pracowników. Dlatego zarząd podjął decyzję o podwyżkach cen na oferowane produkty. Małkowski-Martech pod koniec 2018 r. zatrudniał 116 osób (stan zatrudnienia na 31 grudnia 2017 r. wynosił 100 osób).

Zobacz również

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.

Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści

Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści

Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.