Małkowski-Martech notuje spadek wartości sprzedaży

Autor: |Data publikacji:

Małkowski-Martech poinformował o wynikach handlowych z trzeciego kwartału. W tym okresie spółka osiągnęła spadek przychodów ze sprzedaży o 1,3 mln zł.

Producent bram poinformował, że w okresie od lipca do końca września zanotował spadek w wartości sprzedaży w porównaniu do roku 2019. W tym roku przychody wyniosły 12,11 mln zł w porównaniu do 13,42 mln zł w 2019 r. Także niższy był zysk netto, w tym roku była to wartość 470,2 tys. zł w porównaniu do 1,15 mln zł w analogicznym okresie w roku 2019.

Podsumowując trzy kwartały, to jednak dane z tego roku wskazują na wzrost w stosunku do roku poprzedniego. Przychody ze sprzedaży wyniosły 36,05 mln zł w porównaniu do 32,78 mln w roku 2019. Także zysk netto za trzy kwartały jest wyższy w porównaniu do roku poprzedniego. Obecnie wynosi on 1,42 mln zł w porównaniu do 1,28 mln w roku 2019.

Spółka poinformowała także, że w trzecim kwartale dostarczyła swoje produkty do kilku znaczących inwestycji, były to m.in. Amfiteatr w Koszalinie, Wydział Farmacji UM w Poznaniu czy Flisac Apartamenty Powiśle w Warszawie. Firma w omawianym okresie nie stwierdziła zakłóceń w działalności spowodowanego Covid-19.

Zobacz również

Wystartował konkurs RenOwacja 2026

Wystartował konkurs RenOwacja 2026

Wystartował konkurs RenOwacja 2026. Głosowanie, w którym można oddać głos na najlepszą modernizację energetyczną budynku potrwa do 6 stycznia.

Oknoplast rezygnuje z udziału w Fensterbau Frontale 2026

Oknoplast rezygnuje z udziału w Fensterbau Frontale 2026

Jak poinformowała niemiecka spółka producenta okien, Oknoplast Deutschland, zrezygnowała ona z udziału w najbliższej edycji targów Fensterbau Frontale w Norymberdze.

Hydro zamknie zakłady w Europie

Hydro zamknie zakłady w Europie

Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.