Małkowski-Martech poinformował o wynikach handlowych z trzeciego kwartału. W tym okresie spółka osiągnęła spadek przychodów ze sprzedaży o 1,3 mln zł.
Producent bram poinformował, że w okresie od lipca do końca września zanotował spadek w wartości sprzedaży w porównaniu do roku 2019. W tym roku przychody wyniosły 12,11 mln zł w porównaniu do 13,42 mln zł w 2019 r. Także niższy był zysk netto, w tym roku była to wartość 470,2 tys. zł w porównaniu do 1,15 mln zł w analogicznym okresie w roku 2019.
Podsumowując trzy kwartały, to jednak dane z tego roku wskazują na wzrost w stosunku do roku poprzedniego. Przychody ze sprzedaży wyniosły 36,05 mln zł w porównaniu do 32,78 mln w roku 2019. Także zysk netto za trzy kwartały jest wyższy w porównaniu do roku poprzedniego. Obecnie wynosi on 1,42 mln zł w porównaniu do 1,28 mln w roku 2019.
Spółka poinformowała także, że w trzecim kwartale dostarczyła swoje produkty do kilku znaczących inwestycji, były to m.in. Amfiteatr w Koszalinie, Wydział Farmacji UM w Poznaniu czy Flisac Apartamenty Powiśle w Warszawie. Firma w omawianym okresie nie stwierdziła zakłóceń w działalności spowodowanego Covid-19.
Zobacz również
Drutex oficjalnym partnerem Bayernu Monachium
Jeden z największych producentów okien w Polsce, Drutex został oficjalnym partnerem Bayernu Monachium. Umowa została podpisana na trzy lata i jest częścią ekspansji producenta z Bytowa na rynkach europejskich.
Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych
Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.
Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?
Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.