MADE EXPO – Polacy na włoskich targach

Autor: MR |Data publikacji: 2019-03-24

Made Expo to jedna z ważniejszych wystaw w Europie dla branży stolarki otworowej. Dziewiąta edycja targów odbyła się w dniach 13-16 marca w Mediolanie. 

Mediolańskie targi budowlane Made Expo przyciągają firmy, które zainteresowane są rynkiem włoskim. W tym roku na targach pojawiło się wielu polskich wystawców. Dominowali producenci okien i drzwi, wśród nich takie firmy jak: Amberline, Delta, Drutex, Eko-Okna, Goran, Hensfort, Invado, Pagen, Vetrex i Wiśniowski. Jak podają organizatorzy, na powierzchni 47,5 tys. m2 swoją ofertę prezentowało 900 wystawców, a targi odwiedziło ok. 90 tys. gości.

Stoisko Hensfort

Hensfort podsumowuje targi:

Udział w targach Made Expo 2019 to swego rodzaju ukoronowanie dziesięcioletniej obecności naszej marki na rynku włoskim. Duża frekwencja, owocne rozmowy oraz przyjacielskie relacje z klientami jeszcze bardziej umocniły nasz zespół, który może sięgać po jeszcze wyższe cele. Z satysfakcją odbieraliśmy opinie naszych potencjalnych klientów, którzy mówili – „chcemy z wami współpracować, ponieważ chcemy być tak przyjacielsko traktowani jak wasi klienci obecni na stoisku – to duża wartość”. Made EXPO to pokaz elegancji i stylu, z których słynie Mediolan. Ciekawie zaprojektowane ekspozycje, wyjątkowa oprawa stoisk targowych, a przede wszystkim otwartość ludzi to coś, co przyciąga do Mediolanu. Z pewnością powrócimy tu jeszcze nie raz – komentuje Jacek Wach, dyrektor ds. marketingu w Hensfort.

Stoisko firmy Wisniowski

Wiśniowski podsumował, że Międzynarodowe targi Made Expo 2019 w Mediolanie to jedna z najważniejszych imprez wystawienniczych branży budowlanej w Europie.

– Całe Włochy żyją tym, co prezentowane jest na targach MADE expo. To tu branża budowlana wymienia się doświadczeniami i chwali osiągnięciami. Tegoroczna edycja jest dowodem naszych ambicji. Robimy kolejne ważne kroki w ramach czwartej rewolucji przemysłowej i poszerzamy naszą ofertę o zaawansowane produkty – ocenia Maciej Walencow, dyrektor sprzedaży Wiśniowski na rynki Europy Południowej.

Stoisko firmy Drutex

Inna firma uczestnicząca w targach, firma Drutex, tak komentuje obecność na Made Expo:

– Rynek włoski stanowi dla nas bardzo ważny element międzynarodowej działalności, należąc już dziś do największych rynków eksportowych firmy. Dlatego targi Made Expo zajmują stałe miejsce w kalendarzu naszych eventów wystawienniczych. Od lat kreujemy modę na elegancką, nowoczesną, pełną nieograniczonych możliwości aranżacyjnych stolarkę okienno-drzwiową, wpisując się w oczekiwania włoskich klientów, projektantów i architektów. Mediolan, który jest postrzegany jako światowa stolica mody i wzornictwa przemysłowego, jest wiec także pod tym względem idealnym miejscem do zaprezentowania naszego portfolio – wyjaśnia Adam Leik, dyrektor ds. marketingu Drutex.

Stoisko firmy Invado

Z kolei Invado tak ocenia targi:

Tegoroczną, szóstą edycję targów odwiedziło wielu gości, dlatego mediolańskie targi to doskonała okazja do spotkań z klientami, a także szansa na poznanie nowych kontrahentów. Zwłaszcza, że propozycje Invado przypadły odwiedzającym do gustu – mówi dyrektor eksportu Invado, Jarosław Kaczorowski.

Hensfort przesłał nam krótkie nagranie wideo, które jest najlepszym dowodem na to, że polskie firmy potrafią na zagranicznych targach zbudować niesamowitą atmosferę. Zachęcamy do obejrzenia, jak firmy Hensfort i Eko-Okna stworzyły wyjątkowy zespół wokalny. Tego typu spontaniczne przedsięwzięcia bez wątpienia przyciągnęły nie tylko uwagę, ale też gości na ich stoiska.

Zobacz również

Warema kupuje Anwis

Warema kupuje Anwis

Warema podpisała umowę kupna 100 proc. udziałów firmy Anwis z Włocławka. W ciągu najbliższych 6 miesięcy Anwis będzie należał do Waremy.

Sukces konferencji #ŚladWłamania

Sukces konferencji #ŚladWłamania

Minął ponad tydzień od konferencji prasowej, organizowanej wspólnie przez skupiający wiele firm z branży Program Dom Bezpieczny, Komendę Stołeczną Policji i Służbę Więzienną. Informacje na jej temat pojawiły się w czołowych mediach.

Pierwszy kwartał to 20 proc. wzrostu w Krispolu

Pierwszy kwartał to 20 proc. wzrostu w Krispolu

Krispol w pierwszym kwartale tego roku zanotował 20-proc. wzrost sprzedaży. Firma miała bardzo dobre wyniki przede wszystkim w salonach KrisHome.