Grupa Lamilux osiągnęła dwucyfrowe wzrosty przychodu w sezonie 2022. Dla specjalizującej się w produkcji świetlików dachowych firmy były to rekordowe wyniki.
Rok 2022 udało się zakończyć firmie Lamilux wzrostem przychodów o 17 proc. w porównaniu z sezonem 2021. Oznacza to przychody na poziomie 392 mln euro w porównaniu z 335 mln euro osiągniętymi rok wcześniej. To kolejny rok z rzędu, w którym Lamilux pobił swój rekord finansowy. Rodzinna firma z siedzibą w Rehau podkreśla, że ubiegły sezon był pełen wyzwań politycznych, makroekonomicznych i społecznych.
Przedstawiciele przedsiębiorstwa zwracają również uwagę, że ubiegły rok przyniósł nieplanowane podwyżki cen, które zmuszeni byli przenieść na klientów, by zagwarantować niezawodność dostaw i jakość swoich usług.
Heinrich Strunz, dyrektor zarządzający firmy Lamilux komentuje:
Dla nas jako firmy rodzinnej praca z naszymi klientami na równych zasadach i wysoki stopień przejrzystości są niezwykle ważne. Z tego powodu zawsze w jasny i szybki sposób informujemy naszych klientów o aktualnych wydarzeniach i ich konsekwencjach dla nas jako firmy.
Przedstawiciele firmy poinformowali ponadto, że liczba pracowników wzrosła w sezonie 2022 do 1300 w porównaniu do 1250 rok wcześniej. Również pod względem poziomu zatrudnienia firmie udało się pobić rekord z roku 2021, w którym odnotowała wzrost liczby pracowników o 5 proc.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".