Lamilux zbliżył się do granicy 400 mln euro

Autor: |Data publikacji:

Grupa Lamilux osiągnęła dwucyfrowe wzrosty przychodu w sezonie 2022. Dla specjalizującej się w produkcji świetlików dachowych firmy były to rekordowe wyniki.

Rok 2022 udało się zakończyć firmie Lamilux wzrostem przychodów o 17 proc. w porównaniu z sezonem 2021. Oznacza to przychody na poziomie 392 mln euro w porównaniu z 335 mln euro osiągniętymi rok wcześniej. To kolejny rok z rzędu, w którym Lamilux pobił swój rekord finansowy. Rodzinna firma z siedzibą w Rehau podkreśla, że ubiegły sezon był pełen wyzwań politycznych, makroekonomicznych i społecznych.

Przedstawiciele przedsiębiorstwa zwracają również uwagę, że ubiegły rok przyniósł nieplanowane podwyżki cen, które zmuszeni byli przenieść na klientów, by zagwarantować niezawodność dostaw i jakość swoich usług.

Heinrich Strunz, dyrektor zarządzający firmy Lamilux komentuje:

Dla nas jako firmy rodzinnej praca z naszymi klientami na równych zasadach i wysoki stopień przejrzystości są niezwykle ważne. Z tego powodu zawsze w jasny i szybki sposób informujemy naszych klientów o aktualnych wydarzeniach i ich konsekwencjach dla nas jako firmy.

Przedstawiciele firmy poinformowali ponadto, że liczba pracowników wzrosła w sezonie 2022 do 1300 w porównaniu do 1250 rok wcześniej. Również pod względem poziomu zatrudnienia firmie udało się pobić rekord z roku 2021, w którym odnotowała wzrost liczby pracowników o 5 proc.

 

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.