Grupa Lamilux osiągnęła dwucyfrowe wzrosty przychodu w sezonie 2022. Dla specjalizującej się w produkcji świetlików dachowych firmy były to rekordowe wyniki.
Rok 2022 udało się zakończyć firmie Lamilux wzrostem przychodów o 17 proc. w porównaniu z sezonem 2021. Oznacza to przychody na poziomie 392 mln euro w porównaniu z 335 mln euro osiągniętymi rok wcześniej. To kolejny rok z rzędu, w którym Lamilux pobił swój rekord finansowy. Rodzinna firma z siedzibą w Rehau podkreśla, że ubiegły sezon był pełen wyzwań politycznych, makroekonomicznych i społecznych.
Przedstawiciele przedsiębiorstwa zwracają również uwagę, że ubiegły rok przyniósł nieplanowane podwyżki cen, które zmuszeni byli przenieść na klientów, by zagwarantować niezawodność dostaw i jakość swoich usług.
Heinrich Strunz, dyrektor zarządzający firmy Lamilux komentuje:
Dla nas jako firmy rodzinnej praca z naszymi klientami na równych zasadach i wysoki stopień przejrzystości są niezwykle ważne. Z tego powodu zawsze w jasny i szybki sposób informujemy naszych klientów o aktualnych wydarzeniach i ich konsekwencjach dla nas jako firmy.
Przedstawiciele firmy poinformowali ponadto, że liczba pracowników wzrosła w sezonie 2022 do 1300 w porównaniu do 1250 rok wcześniej. Również pod względem poziomu zatrudnienia firmie udało się pobić rekord z roku 2021, w którym odnotowała wzrost liczby pracowników o 5 proc.
Zobacz również
Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu
„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.
Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści
Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.
Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025
W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.