Grupa Lamilux, specjalizująca się w produkcji świetlików dachowych, podsumowała sezon 2021 pod względem finansowym. W tym czasie firma osiągnęła historyczny wynik.
Przychody Grupy Lamilux w 2021 roku wyniosły 335 milionów euro. To najwyższy wynik w ponad 110-letniej historii firmy. W porównaniu do przychodu osiągniętego w 2020 roku, ubiegłoroczny wynik oznacza wzrost o 15 proc. Kolejnym rekordem okazała się liczba pracowników, która w 2021 roku zwiększyła się o 5 proc. Poziom zatrudnienia przekroczył tym samym 1250 osób i jest to rekordowa wartość od momentu założenia firmy w 1909 roku.
Dr Heinrich Strunz, dyrektor zarządzający firmy Lamilux:
W 2021 roku nie tylko osiągnęliśmy najwyższe przychody w historii firmy, ale też zatrudniamy największą historycznie liczbę pracowników, a to wszystko pomimo trudnej sytuacji surowcowej i ogromnych wzrostów cen, których nigdy dotąd nie uświadczyłem przez 36 lat prowadzenia firmy Lamilux. Nasza firma stoi na solidnych fundamentach i z dumą spoglądamy wstecz na rok 2021, jak i pozytywnie na rok 2022.
W siedzibie firmy w Rehau powstają obecnie dwie nowe hale produkcyjne, które mają umożliwić wprowadzanie nowych produktów marki Lamilux i zwiększyć moce produkcyjne przedsiębiorstwa. Firma dokonywała też ostatnio inwestycji w pozostałych swoich zakładach. Zbudowała też nowy biurowiec, w którym zatrudnienie znalazło około 50 pracowników.
Zobacz również
Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu
„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.
Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści
Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.
Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025
W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.