Kto w naszej branży „rządzi” na Facebooku ?

Red.: |Data publikacji:

Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych prowadzi badania w zakresie skutecznego dotarcia z komunikacją do odbiorców w kanałach social media i internecie. Tym razem zbadał jak skuteczne są w komunikowaniu firmy z branży okienno-drzwiowej i wskazał na liderów komunikacji.

Facebookowa aktywność firm branży stolarki upowszechnia świadomość wagi okien, drzwi i bram w świecie i w życiu inwestorów. Najbardziej popularny jest tu profil firmy Velux, który uzyskał w roku 2022 niemal 39 tysięcy interakcji. Na drugim miejscu uplasował się Oknoplast z 36 tysiącami interakcji, a na trzecim Eko-Okna, które zdobyły ponad 30 tysięcy interakcji ze strony użytkowników Facebooka. Największą aktywnością wykazał się Drutex, który zamieścił w ciągu 12 miesięcy 268 postów i VEKA Polska z 250 wpisami. Najwięcej polubień miał Oknoplast, najwięcej udostępnień Eko-Okna, a najwięcej komentarzy zanotował Velux. Swoją aktywnością na Facebooku wyróżniły się również Krispol i Fakro.

A inne firmy? Jeżeli chcecie uzyskać więcej informacji na temat tego badania, zwróćcie się do Instytutu. W raporcie znajdziecie informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez analityków. W sprawie dostępu do raportu można odzywać się na adres: kontakt@ibims.pl.

Zobacz również

Drutex czempionem 20 lat integracji

Drutex czempionem 20 lat integracji

Drutex najlepiej wykorzystał obecność Polski w Unii Europejskiej. Tak ocenia działalność firmy miesięcznik „Forbes”.

Dormakaba mocno redukuje zatrudnienie

Dormakaba mocno redukuje zatrudnienie

Dormakaba zwalnia pracowników w swoich zakładach. Jest to konsekwencja wdrożenia programu transformacji Shape4Growth.

20 lat w UE – „Dużo zyskaliśmy, ale warto rozpocząć rozmowy nad reformami unijnej gospodarki”

20 lat w UE – „Dużo zyskaliśmy, ale warto rozpocząć rozmowy nad reformami unijnej gospodarki”

Wejście Polski do UE oznaczało dostęp do wspólnego rynku. Skorzystały na tym polskie przedsiębiorstwa, w tym Press Glass.

1