Krispol zmienia nazwę marki na KRISHOME

Autor: |Data publikacji:

Krispol zmienia nazwę marki na KRISHOME. Zmiany te będą wprowadzane stopniowo we wszystkich kanałach komunikacyjnych oraz w sieci sprzedaży producenta.

7 maja zarząd spółek Krispol i Krishome ogłosił przemianowanie marki stolarki otworowej Krispol w Polsce na Krishome. W komunikacie firma podkreśla, że ta decyzja stanowi istotny krok w procesie rozwoju i dywersyfikacji biznesowej.

Zmiana nazwy marki z Krispol na KRISHOME

Krispol Krishome

Zmiana nazwy marki to element dłuższego procesu, który rozpoczął się w 2018 roku. Wtedy to producent stworzył autoryzowaną sieć salonów Krishome. W mediach już od pewnego czasu można było zauważyć coraz większą ekspozycję tej marki. Logo nowej dla odbiorcy marki coraz częściej pojawiało się w miejsce Krispolu. Notabene, było to widoczne przy flagowym projekcie, w który angażuje się firma. Oczywiście, logo widoczne było na boiskach i w transmisjach dwóch najwyższych lig siatkarskich w Polsce. Również drużyna sponsorowana przez producenta zmieniła nazwę na Krishome Września. Obecnie dokonuje się pełna zmiana identyfikacji firmy.  Bowiem, odświeżone zostały materiały dla klientów. Natomiast nową nazwę zyskała domena – od teraz krishome.pl.

Karol Krysiński, prezes zarządu KRISHOME, komentuje:

Obecny etap rozwoju spółek KRISHOME i KRISPOL to odpowiedni moment na nowe otwarcie. Tempo zmian jest imponujące – rozwój oferty produktowej, rozbudowa zakładu produkcyjnego w Psarach Małych, zmiany organizacyjne i procesowe, dynamiczny rozwój Sieci Salonów Krishome w Polsce oraz budowa nowej sieci partnerów w Europie spowodowały konieczność transformacji organizacji, dostosowania jej do aktualnych potrzeb biznesowych.

Odświeżona identyfikacja wizualna KRISHOME

oczywiście, logo zostało odświeżone. Jak tłumaczy producent, celem było zintegrowanie elementów charakterystycznych dla marki Krispol, kojarzącej się z szeroką ofertą rozwiązań stolarki budowlanej dla domu i biznesu, z nową, komfortową formułą obsługi klientów bazującą na zrozumieniu ich potrzeb i rozterek budowlanych. Natomiast niezmienne  pozostaje hasło reklamowe firmy – „Gwarancja Spokoju” – które ma świadczyć o stałym zaangażowaniu w zapewnienie satysfakcji klientów.

Grzegorz Ratajczak, dyrektor wykonawczy Krishome:

Nowa marka odzwierciedla niesamowity 35-letni dorobek Krispol. Autentycznych historii ludzi budujących i remontujących swoje domy, a także podejmowania ryzyka biznesowego, żeby urzeczywistniać marzenia naszych klientów. KRIS – to część historii, HOME – to przyszłość. Krishome to obietnica Gwarancji Spokoju dla naszych klientów.

Pisaliśmy jeszcze o tym tutaj: https://forumbranzowe.com/pr/krispol-staje-sie-krishome/

Zobacz również

BAU 2025 – największe wydarzenie branży budowlanej (galeria)

BAU 2025 – największe wydarzenie branży budowlanej (galeria)

W Monachium od wczoraj trwa największe wydarzenie branży budowlanej. Targi BAU 2025 zgromadziły licznych wystawców. Coraz więcej jest też zwiedzających. Na miejscu jest też redakcja „Forum Branżowego”. I tak jak obiecaliśmy relacjonujemy to wydarzenie.

Targi BAU 2025 rozpoczęte

Targi BAU 2025 rozpoczęte

Rozpoczęło się największe targowe wydarzenie tego roku - BAU 2025 w Monachium. W Niemczech nie mogło zabraknąć naszej redakcji, która relacjonuje to wydarzenie.

Forum Branżowe 01.2025 – czytaj w wersji online

Forum Branżowe 01.2025 – czytaj w wersji online

Jest już dostępne styczniowe „Forum Branżowe”. Gościem najnowszego numeru jest Marek Klimek założyciel i prezes firmy Prez-Met. Jest to jedno...