Krispol z nowym projektem dla klienta biznesowego

Autor: PG |Data publikacji: 2018-10-08

Firma poszerza obsługę klientów biznesowych i uruchamia w tym celu grupę partnerów handlowych. Do nowego projektu przystąpiło 14 dystrybutorów z całej Polski.

W pierwszym kwartale 2018 roku Krispol zaprezentował sieć salonów Krishome, oferujących komplet stolarki do domu od jednego producenta. Koncept sprawdził się z perspektywy firmy do tego stopnia, że nadszedł czas na zaproponowanie kolejnym partnerom handlowym współpracy, której celem jest obsługa klientów biznesowych. Podstawą projektu jest 14 centrów kompetencyjnych, które swoją wiedzą i doświadczeniem projektowym, będą rozwijać rynek w oparciu o rozwiązania przemysłowe z logo KRISPOL.

To unikatowe w skali rynku przedsięwzięcie, bowiem do tej pory zamówienie stolarki odbywało się w sposób scentralizowany, bezpośrednio u producenta. Idziemy o krok dalej i wyodrębniamy grupę partnerów handlowych, która pomoże jeszcze bardziej zaakcentować obecność marki Krispol w przemyśle i jednocześnie zaoferować klientom biznesowym dostęp do grupy pewnych i zaufanych partnerów z zapleczem sprzętowym, serwisowym oraz doradczym – mówi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej firmy Krispol.

W nowym projekcie udział bierze dotąd 14 dystrybutorów, specjalizujących się w realizacji produktów przemysłowych: Poltau (Łódź), Renovia (Opole), Radbud (Lublin), Bramgar (Stęszew), Proinvest (Mosina), Eurosystem (Poznań), K3 (Śrem-Psarskie), Świt (Toruń), Artbud (Zielona Góra), Bramex-Łopatka (Głuchów), Germaplan (Gorzów Wielkopolski), Coliber 2 (Jabłonna), Lufcik (Wieluń) oraz Gavra (Giżycko).

– W tworzeniu produktów przemysłowych, oprócz doskonałej jakości liczy się duża elastyczność producenta. Pod tym względem dystrybucja produktów Krispol jest dla nas optymalnym rozwiązaniem. Możemy liczyć na szybkie dopasowanie technologii i wymiarów, z pełną gwarancją statyki produktu. Ważny jest także szybki czas produkcji i dostawy na inwestycję – mówi Krzysztof Bodetko z firmy Poltau, która jako jedna z pierwszych partnerów dołączyło do nowego projektu. – Na nasze zamówienie powstała na przykład kolekcja bram wykonana całkowicie ze stali nierdzewnej. Dzięki dużej elastyczności, możemy zaproponować klientom pewną usługę związaną z zakupem, montażem i serwisem stolarki u zaufanego dystrybutora – dodaje Anna Wiącek, Dyrektor Handlowy Poltau.

Krispol ma szereg rozwiązań skierowanych dla przemysłu, a nowi dystrybutorzy mają być gwarantem dopasowania oferty dla wymagających klientów biznesowych. Partnerzy handlowi będą mieć możliwość łączenia oferty z produktami spoza portfolio Krispolu.

Zobacz również

Aluprof inwestuje w piec i w marketing

Aluprof inwestuje w piec i w marketing

Aluprof zamierza zainstalować w swoim laboratorium w Bielsku-Białej piec do badań ogniowych. Dostarczy go firma Seco Warwick.

Dovista otworzyła drugą linię do malowania proszkowego

Dovista otworzyła drugą linię do malowania proszkowego

Dovista otworzyła 20 maja drugą linię do malowania proszkowego. Inwestycja warta była ok. 20 mln zł. Dzięki niej zwiększą się moce produkcyjne fabryki.

MERCOR kupuje maszyny i szuka inwestora

MERCOR kupuje maszyny i szuka inwestora

Mercor zakupił za 3 mln zł kompletną linię technologiczną, której wartość rynkowa wynosiła 36,0 mln zł. Posłuży ona do produkcji płyt ogniochronnych mcr Silboard w zakładzie w Mirosławiu k/Płocka. Spółka chce pozyskać też nowego inwestora, który kupiłby pakiet mniejszościowy akcji.