Krispol z nowym projektem dla klienta biznesowego

Red.: |Data publikacji:

Firma poszerza obsługę klientów biznesowych i uruchamia w tym celu grupę partnerów handlowych. Do nowego projektu przystąpiło 14 dystrybutorów z całej Polski.

W pierwszym kwartale 2018 roku Krispol zaprezentował sieć salonów Krishome, oferujących komplet stolarki do domu od jednego producenta. Koncept sprawdził się z perspektywy firmy do tego stopnia, że nadszedł czas na zaproponowanie kolejnym partnerom handlowym współpracy, której celem jest obsługa klientów biznesowych. Podstawą projektu jest 14 centrów kompetencyjnych, które swoją wiedzą i doświadczeniem projektowym, będą rozwijać rynek w oparciu o rozwiązania przemysłowe z logo KRISPOL.

To unikatowe w skali rynku przedsięwzięcie, bowiem do tej pory zamówienie stolarki odbywało się w sposób scentralizowany, bezpośrednio u producenta. Idziemy o krok dalej i wyodrębniamy grupę partnerów handlowych, która pomoże jeszcze bardziej zaakcentować obecność marki Krispol w przemyśle i jednocześnie zaoferować klientom biznesowym dostęp do grupy pewnych i zaufanych partnerów z zapleczem sprzętowym, serwisowym oraz doradczym – mówi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej firmy Krispol.

W nowym projekcie udział bierze dotąd 14 dystrybutorów, specjalizujących się w realizacji produktów przemysłowych: Poltau (Łódź), Renovia (Opole), Radbud (Lublin), Bramgar (Stęszew), Proinvest (Mosina), Eurosystem (Poznań), K3 (Śrem-Psarskie), Świt (Toruń), Artbud (Zielona Góra), Bramex-Łopatka (Głuchów), Germaplan (Gorzów Wielkopolski), Coliber 2 (Jabłonna), Lufcik (Wieluń) oraz Gavra (Giżycko).

– W tworzeniu produktów przemysłowych, oprócz doskonałej jakości liczy się duża elastyczność producenta. Pod tym względem dystrybucja produktów Krispol jest dla nas optymalnym rozwiązaniem. Możemy liczyć na szybkie dopasowanie technologii i wymiarów, z pełną gwarancją statyki produktu. Ważny jest także szybki czas produkcji i dostawy na inwestycję – mówi Krzysztof Bodetko z firmy Poltau, która jako jedna z pierwszych partnerów dołączyło do nowego projektu. – Na nasze zamówienie powstała na przykład kolekcja bram wykonana całkowicie ze stali nierdzewnej. Dzięki dużej elastyczności, możemy zaproponować klientom pewną usługę związaną z zakupem, montażem i serwisem stolarki u zaufanego dystrybutora – dodaje Anna Wiącek, Dyrektor Handlowy Poltau.

Krispol ma szereg rozwiązań skierowanych dla przemysłu, a nowi dystrybutorzy mają być gwarantem dopasowania oferty dla wymagających klientów biznesowych. Partnerzy handlowi będą mieć możliwość łączenia oferty z produktami spoza portfolio Krispolu.

Zobacz również

Szykuje się duże przejęcie na polskim rynku stolarki

Szykuje się duże przejęcie na polskim rynku stolarki

Grupa Kęty zamieściła na swojej stronie komunikat informujący o zawarciu przedwstępnej warunkowej umowy nabycia udziałów w Selt.

Grupa Oknoplast z nowym logo i wzrostami po pierwszym półroczu

Grupa Oknoplast z nowym logo i wzrostami po pierwszym półroczu

Podczas trwającego jubileuszu 30-lecia Oknoplastu przedstawiona została nowa identyfikacja wizualna Grupy Oknoplast. Zaprezentowano zostało nowe logo Grupy.

Optymizm w Grupie Sanco

Optymizm w Grupie Sanco

Grupa Sanco zorganizowała w połowie maja doroczne spotkanie dla firm stowarzyszonych. Odbyło się ono w Gdańsku.

1