Krispol z nowym projektem dla klienta biznesowego

Autor: PG |Data publikacji: 2018-10-08

Firma poszerza obsługę klientów biznesowych i uruchamia w tym celu grupę partnerów handlowych. Do nowego projektu przystąpiło 14 dystrybutorów z całej Polski.

W pierwszym kwartale 2018 roku Krispol zaprezentował sieć salonów Krishome, oferujących komplet stolarki do domu od jednego producenta. Koncept sprawdził się z perspektywy firmy do tego stopnia, że nadszedł czas na zaproponowanie kolejnym partnerom handlowym współpracy, której celem jest obsługa klientów biznesowych. Podstawą projektu jest 14 centrów kompetencyjnych, które swoją wiedzą i doświadczeniem projektowym, będą rozwijać rynek w oparciu o rozwiązania przemysłowe z logo KRISPOL.

To unikatowe w skali rynku przedsięwzięcie, bowiem do tej pory zamówienie stolarki odbywało się w sposób scentralizowany, bezpośrednio u producenta. Idziemy o krok dalej i wyodrębniamy grupę partnerów handlowych, która pomoże jeszcze bardziej zaakcentować obecność marki Krispol w przemyśle i jednocześnie zaoferować klientom biznesowym dostęp do grupy pewnych i zaufanych partnerów z zapleczem sprzętowym, serwisowym oraz doradczym – mówi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej firmy Krispol.

W nowym projekcie udział bierze dotąd 14 dystrybutorów, specjalizujących się w realizacji produktów przemysłowych: Poltau (Łódź), Renovia (Opole), Radbud (Lublin), Bramgar (Stęszew), Proinvest (Mosina), Eurosystem (Poznań), K3 (Śrem-Psarskie), Świt (Toruń), Artbud (Zielona Góra), Bramex-Łopatka (Głuchów), Germaplan (Gorzów Wielkopolski), Coliber 2 (Jabłonna), Lufcik (Wieluń) oraz Gavra (Giżycko).

– W tworzeniu produktów przemysłowych, oprócz doskonałej jakości liczy się duża elastyczność producenta. Pod tym względem dystrybucja produktów Krispol jest dla nas optymalnym rozwiązaniem. Możemy liczyć na szybkie dopasowanie technologii i wymiarów, z pełną gwarancją statyki produktu. Ważny jest także szybki czas produkcji i dostawy na inwestycję – mówi Krzysztof Bodetko z firmy Poltau, która jako jedna z pierwszych partnerów dołączyło do nowego projektu. – Na nasze zamówienie powstała na przykład kolekcja bram wykonana całkowicie ze stali nierdzewnej. Dzięki dużej elastyczności, możemy zaproponować klientom pewną usługę związaną z zakupem, montażem i serwisem stolarki u zaufanego dystrybutora – dodaje Anna Wiącek, Dyrektor Handlowy Poltau.

Krispol ma szereg rozwiązań skierowanych dla przemysłu, a nowi dystrybutorzy mają być gwarantem dopasowania oferty dla wymagających klientów biznesowych. Partnerzy handlowi będą mieć możliwość łączenia oferty z produktami spoza portfolio Krispolu.

Zobacz również

DECEUNINCK: dobrze w Europie, gorzej w Turcji

DECEUNINCK: dobrze w Europie, gorzej w Turcji

Deceuninck podsumował miniony rok pod względem handlowym. Wartość przychodów ze sprzedaży to 674,2 mln euro, w porównaniu do 687,2 mln w roku 2017.

VELUX dalej inwestuje: w roboty i w bezpieczeństwo

VELUX dalej inwestuje: w roboty i w bezpieczeństwo

VELUX rozbuduje kosztem 50 mln zł swój zakład w Namysłowie, a w efekcie końcowym dysponować będzie tutaj 9 halami produkcyjnymi o łącznej powierzchni 74 tys. mkw.

Rok zmian dla Invado i Dobroplastu

Rok zmian dla Invado i Dobroplastu

Arbonia Group podała do wiadomości wyniki z 2018 r. Do Grupy należą Invado i Doproplast. Koncern zanotował wzrost w przychodach zarówno w segmencie drzwi jak i okien.