Za nami pierwszy etap zabawy, w ramach której nasi czytelnicy wybierają najlepsze showroomy w branży stolarki. Sprawdź, kto znalazł się w finale i wybierz swojego faworyta!
Pierwszy etap konkursu na najlepszy showroom zakończył się 12 sierpnia o godz. 8:00. Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom naszej zabawy – Państwa showroomy pozytywnie wyróżniają się na tle całej branży i są dowodem na to, że inwestorzy i architekci mogą w atrakcyjnej formie poznać ofertę i możliwości techniczne produktów.
Głosami internautów zostali wybrani trzej finaliści, którzy wezmą udział w drugim etapie naszej zabawy. By docenić nie tylko te firmy, którym udało się zmobilizować najwięcej internautów do głosowania, od samego początku planowaliśmy przeprowadzić finał wśród 5 showroomów.
Oprócz trzech finalistów wybranych głosami internautów do finału wchodzą również firmy, których showroom na naszej stronie był najczęściej odwiedzany oraz ten, w którym internauci spędzili najwięcej czasu . Uznaliśmy bowiem, że te statystyki są dobitnym dowodem na to, że takie showroomy również zdobyły uznanie wśród internautów, choć w plebiscycie w liczbie głosów nie wygrały.
Oto laureaci pierwszego etapu:
- Drutex (9067 głosów)
- Aluprof (3361 głosów)
- Roto (2135 głosów)
- GEZE (najczęściej odwiedzany showroom na naszej stronie)
- Somfy (showroom na naszej stronie, w którym internauci spędzili najwięcej czasu)
W naszym finale zmieniają się nieco zasady punktacji – w każdym przypadku oprócz liczby głosów, pod uwagę będzie brana również liczba odwiedzin showroomu na naszej stronie oraz czas spędzony w nim.
Głosowanie w drugim etapie potrwa do 21 sierpnia do godz. 8:00.
Co 24 godziny można oddać jeden głos. Regularne oddawanie głosów może zwiększyć szansę na wygraną Twoich faworytów! Głosować można do 21 sierpnia do godz. 8:00.
Zobacz również
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.


