Koniec drzwi wewnętrznych ze Stolbudu

Autor: |Data publikacji:

Z rynku drzwiowego zniknęły właśnie drzwi z logo Stolbud. Po 50-latach od uruchomienia produkcji okien i drzwi w zakładzie STOLBUD we Włoszczowie podjęto decyzję o zaprzestaniu tutaj produkcji drzwi wewnętrznych. Pracownicy dowiedzieli się o tym już w lipcu. W wakacyjnym wydaniu biuletynu Grupy Koronea podano to już jako oficjalny komunikat zarządu.

Zarząd Stolbud Włoszczowa SA stanął w obliczu konieczności podjęcia ważnych, ale i trudnych decyzji – zdecydowano, że produkcja drzwi wewnętrznych na wydziale W-3 zostaje zakończona. Spółka będzie koncentrowała się na pozostałym asortymencie: oknach drewnianych, aluminiowych i pvc. Wytwarzane będą także drzwi zewnętrzne.” – czytamy w komunikacie. Oferta drzwi wewnętrznych zniknęła również ze strony internetowej przedsiębiorstwa.

drzwi Stolbud
Archiwalna oferta drzwi Stolbudu

 

W krótkiej rozmowie z prezesem zarządu Stolbudu umówiliśmy się na wywiad dla czytelników Forum jeszcze tej jesieni. Mamy nadzieję poznać wówczas okoliczności tej decyzji. Spytamy również o plan dla firmy, która jest jednym z największych pracodawców w regionie. Więcej już wkrótce w papierowym wydaniu.

Zobacz również

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.

Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści

Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści

Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.