Jak dowiedziała się nasza redakcja, Jacek Wach zakończył współpracę z firmą Hensfort, gdzie piastował stanowisko dyrektora ds. marketingu. Teraz taką funkcję będzie pełnił w firmie Pagen. Kilka miesięcy temu z Hensfortu do Pagena przeszedł Paweł Zatorski.
W Hensforcie Jacka Wacha zastąpił 1 lipca br. jego dotychczasowy współpracownik w dziale reklamy i PR pan Paweł Rząsa (na zdjęciu obok) od 4 lat związany z branżą stolarki. Paweł Rząsa jest absolwentem filologii angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych Strategiczna Komunikacja Marki na Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie.
Firma Pagen poinformowała nas natomiast, że Jacek Wach objął stanowisko dyrektora ds. marketingu od 1 lipca 2020 r. Będzie odpowiadał m.in. za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji marki, przeprowadzenie procesu rebrandingu oraz optymalizację narzędzi wspierających proces sprzedaży.

W kwietniu do firmy Pagen przeszedł z Hensfortu Paweł Zatorski, który objął stanowisko generalnego dyrektora handlowego (pisaliśmy o tym jako pierwsi TUTAJ). Paweł Zatorski przy współpracy z zarządem odpowiada m.in. za tworzenie długofalowej strategii sprzedaży na rynku krajowym i zagranicznym, centralne zarządzanie sprzedażą oraz współpracę z kluczowymi dostawcami i marketingiem.

Dominik Chamioło, prezes zarządu Pagen powiedział:
Postawiłem na sprawdzony i skuteczny duet, którego aktywność w branży obserwowałem z dużym uznaniem. Cieszę się, że nasz zespół wzmacniają tak doświadczone, otwarte i kreatywne osoby. Przed nami czas wyzwań, który wymaga odważnych decyzji.
Wyniki finansowe firmy Pagen uzyskane w 2019 r. są porównywalne do tych z 2018 r. Przychody netto ze sprzedaży w ubiegłym wyniosły 61,2 mln zł w porównaniu do 60,5 mln zł w 2018 r. Eksport stanowił niemal 40 proc. sprzedaży.
W sprawozdaniu finansowym zarząd odniósł się do sytuacji pandemicznej na świecie:
Sytuacja wciąż się zmienia i nie można przewidzieć przyszłych skutków. W chwili obecnej nie odnotowano zauważalnego negatywnego wpływu na wielkość sprzedaży oraz dostaw materiałów. Zarząd będzie nadal monitorował sytuację i podejmie wszelkie możliwe kroki w celu złagodzenia negatywnych skutków pandemii.
Zobacz również
Konkurs kalendarzy rozstrzygnięty! Poznaj zwycięzców
Zakończyła się siódma edycja naszego dorocznego konkursu na najlepsze kalendarze branży stolarki. Internauci wybrali zwycięzców poszczególnych kategorii. Konkurs kalendarzy - sprawdź wyniki!
Diamenty Forbesa – znamy laureatów 2025
Diamenty Forbesa wskazują firmy w najlepszej kondycji finansowej. Organizator ogłosił właśnie, które z nich zostały wyróżnione w tegorocznej, już siedemnastej, edycji. Statuetki będą wręczane na galach, które odbędę się wiosną i latem roku 2025. Wśród docenionych są również przedstawiciele branży stolarki.
Wystawcy na targach Budma/WinDoor-Tech 2025 (Zdjęcia)
Trwają targi Budma/Windoor-Tech 2025, w których uczestniczy wiele firm branży stolarki. Przygotowaliśmy dla Was galerię zdjęć ze stoisk wystawców poznańskich targów.