Nowi szefowie marketingu w Hensforcie i w Pagenie

Autor: |Data publikacji:

Jak dowiedziała się nasza redakcja, Jacek Wach zakończył współpracę z firmą Hensfort, gdzie piastował stanowisko dyrektora ds. marketingu. Teraz taką funkcję będzie pełnił w firmie Pagen. Kilka miesięcy temu z Hensfortu do Pagena przeszedł Paweł Zatorski.

W Hensforcie Jacka Wacha zastąpił 1 lipca br. jego dotychczasowy współpracownik w dziale reklamy i PR pan Paweł Rząsa (na zdjęciu obok) od 4 lat związany z branżą stolarki. Paweł Rząsa jest absolwentem filologii angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych Strategiczna Komunikacja Marki na Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie. 

Firma Pagen poinformowała nas natomiast, że Jacek Wach objął stanowisko dyrektora ds. marketingu od 1 lipca 2020 r. Będzie odpowiadał m.in. za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji marki, przeprowadzenie procesu rebrandingu oraz optymalizację narzędzi wspierających proces sprzedaży.

Jacek Wach, dyrektor ds. marketingu firmy Pagen

W kwietniu do firmy Pagen przeszedł z Hensfortu Paweł Zatorski, który objął stanowisko generalnego dyrektora handlowego (pisaliśmy o tym jako pierwsi TUTAJ). Paweł Zatorski przy współpracy z zarządem odpowiada m.in. za tworzenie długofalowej strategii sprzedaży na rynku krajowym i zagranicznym, centralne zarządzanie sprzedażą oraz współpracę z kluczowymi dostawcami i marketingiem.

Paweł Zatorski, generalny dyrektor handlowy firmy Pagen

Dominik Chamioło, prezes zarządu Pagen powiedział:

Postawiłem na sprawdzony i skuteczny duet, którego aktywność w branży obserwowałem z dużym uznaniem. Cieszę się, że nasz zespół wzmacniają tak doświadczone, otwarte i kreatywne osoby. Przed nami czas wyzwań, który wymaga odważnych decyzji.

Wyniki finansowe firmy Pagen uzyskane w 2019 r. są porównywalne do tych z 2018 r.  Przychody netto ze sprzedaży w ubiegłym wyniosły 61,2 mln zł w porównaniu do 60,5 mln zł w 2018 r. Eksport stanowił niemal 40 proc. sprzedaży.

W sprawozdaniu finansowym zarząd odniósł się do sytuacji pandemicznej na świecie:

Sytuacja wciąż się zmienia i nie można przewidzieć przyszłych skutków. W chwili obecnej nie odnotowano zauważalnego negatywnego wpływu na wielkość sprzedaży oraz dostaw materiałów. Zarząd będzie nadal monitorował sytuację i podejmie wszelkie możliwe kroki w celu złagodzenia negatywnych skutków pandemii.

 

Zobacz również

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.