Nowi szefowie marketingu w Hensforcie i w Pagenie

Autor: |Data publikacji:

Jak dowiedziała się nasza redakcja, Jacek Wach zakończył współpracę z firmą Hensfort, gdzie piastował stanowisko dyrektora ds. marketingu. Teraz taką funkcję będzie pełnił w firmie Pagen. Kilka miesięcy temu z Hensfortu do Pagena przeszedł Paweł Zatorski.

W Hensforcie Jacka Wacha zastąpił 1 lipca br. jego dotychczasowy współpracownik w dziale reklamy i PR pan Paweł Rząsa (na zdjęciu obok) od 4 lat związany z branżą stolarki. Paweł Rząsa jest absolwentem filologii angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych Strategiczna Komunikacja Marki na Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie. 

Firma Pagen poinformowała nas natomiast, że Jacek Wach objął stanowisko dyrektora ds. marketingu od 1 lipca 2020 r. Będzie odpowiadał m.in. za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji marki, przeprowadzenie procesu rebrandingu oraz optymalizację narzędzi wspierających proces sprzedaży.

Jacek Wach, dyrektor ds. marketingu firmy Pagen

W kwietniu do firmy Pagen przeszedł z Hensfortu Paweł Zatorski, który objął stanowisko generalnego dyrektora handlowego (pisaliśmy o tym jako pierwsi TUTAJ). Paweł Zatorski przy współpracy z zarządem odpowiada m.in. za tworzenie długofalowej strategii sprzedaży na rynku krajowym i zagranicznym, centralne zarządzanie sprzedażą oraz współpracę z kluczowymi dostawcami i marketingiem.

Paweł Zatorski, generalny dyrektor handlowy firmy Pagen

Dominik Chamioło, prezes zarządu Pagen powiedział:

Postawiłem na sprawdzony i skuteczny duet, którego aktywność w branży obserwowałem z dużym uznaniem. Cieszę się, że nasz zespół wzmacniają tak doświadczone, otwarte i kreatywne osoby. Przed nami czas wyzwań, który wymaga odważnych decyzji.

Wyniki finansowe firmy Pagen uzyskane w 2019 r. są porównywalne do tych z 2018 r.  Przychody netto ze sprzedaży w ubiegłym wyniosły 61,2 mln zł w porównaniu do 60,5 mln zł w 2018 r. Eksport stanowił niemal 40 proc. sprzedaży.

W sprawozdaniu finansowym zarząd odniósł się do sytuacji pandemicznej na świecie:

Sytuacja wciąż się zmienia i nie można przewidzieć przyszłych skutków. W chwili obecnej nie odnotowano zauważalnego negatywnego wpływu na wielkość sprzedaży oraz dostaw materiałów. Zarząd będzie nadal monitorował sytuację i podejmie wszelkie możliwe kroki w celu złagodzenia negatywnych skutków pandemii.

 

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.