Kolejny kwartał ze wzrostem w Sanok Rubber

Autor: |Data publikacji:

Sanok Rubber podsumował pod kątem handlowym trzeci kwartał tego roku. To kolejny okres, w którym spółka osiągnęła znaczące wzrosty przychodów ze sprzedaży.

Sanok Rubber podliczył, że w okresie od lipca do końca września tego roku wartość sprzedaży wyniosła 279,67 mln zł w porównaniu do 265,22 mln w roku ubiegłym. Zysk brutto w trzecim kwartale tego roku wyniósł 53,51 mln zł w stosunku do 49,6 mln w roku ubiegłym. Spółka podsumowała także wyniki od stycznia do końca września tego roku. W tym okresie przychody ze sprzedaży wyniosły 883,84 mln zł. Rok wcześniej była to wartość 706,11 mln zł. Sanok Rubber podliczył także, że w trzech kwartałach całkowite dochody w tym roku wyniosły 36,71 mln zł w porównaniu do 25,06 mln zł w 2020 r.

Spółka poinformowała o wynikach w poszczególnych segmentach. Jeśli chodzi o uszczelki do stolarki, to w trzech kwartałach wartość sprzedaży wyniosła 60,87 mln zł, w tym na rynku krajowym to 43,49 mln zł, a na rynkach unijnych to 10,05 mln zł. W analogicznym okresie w roku 2020 wartość sprzedaży uszczelek wyniosła 46,87 mln zł, na rynku krajowym 35,08 mln zł, a na rynku Unii Europejskiej to 6,86 mln zł.

Sanok Rubber podsumował także wyniki handlowe pod kątem geograficznym. W trzech kwartałach ogólnie wartość sprzedaży eksportowej wyniosła 597,25 mln zł, w tym na rynkach Unii Europejskiej to 418,32 mln zł. W roku ubiegłym spółka osiągnęła wynik ze sprzedaży eksportowej w wysokości 462,96 mln zł, w tym na rynki unijne 329,92 mln zł.

Zarząd firmy poinformował o tym, jakie czynniki mogą wpływać w przyszłości negatywnie na działalność. Przede wszystkim są to rosnące ceny surowców oraz energii, a także sytuacja związana z COVID-19. Spółka poinformowała, że na przełomie maja i czerwca zorganizowała szczepienia dla swoich pracowników i ich rodzin. W dziewięciu miesiącach tego roku firma nie była dotknięta istotnie absencją pracowników z powodu choroby na COVID-19.

Zobacz również

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.

Swisspacer otworzył nową międzynarodową siedzibę

Swisspacer otworzył nową międzynarodową siedzibę

Swisspacer w lipcu otworzył swoją nową międzynarodową siedzibę. Mieści się ona w miejscowości Lengwil w Szwajcarii.