Przed nami kolejna konferencja Lider Technik Osłonowych, która odbędzie się 21 listopada 2019 r. w Łodzi. Znamy już szczegóły tego wydarzenia, które Forum Branżowe objęło patronatem medialnym.
Druga edycja konferencji Lider Technik Osłonowych odbędzie się 21 listopada 2019 roku w mHotel w Łodzi (o pierwszej edycji pisaliśmy TUTAJ). Jest ona przeznaczona dla właścicieli oraz menedżerów firm produkujących i instalujących osłony okienne i tarasowe. Podczas spotkania zostanie poruszonych wiele kwestii z dziedziny zarządzania, marketingu, przywództwa, technik montażowych oraz rozwoju osobistego. To dobra okazja, by branża osłonowa mogła wymienić się doświadczeniami i nawiązać nowe kontakty. Forum Branżowe jest patronem medialnym konferencji, a Dom Bezpieczny widnieje pośród patronatów merytorycznych.
Wśród tegorocznych prelegentów są m.in.
- Krzysztof Wielicki, polski wspinacz, taternik, alpinista i himalaista. Jako piąty człowiek na świecie zdobył Koronę Himalajów i Karakorum. Będzie mówił o przywództwie, roli lidera i analogiach pomiędzy wyprawami górskimi i projektami biznesowymi
- Grzegorz Turniak, ekspert networkingu, trener, mówca i mentor.
- Wojciech Woźniczka, laureat prestiżowej nagrody Polish National Sales Awards w kategorii Najlepszy Trener Sprzedaży w Polsce w 2013 r. Certyfikowany Międzynarodowy Coach ICC
Szczegółowe informacje na temat konferencji Lider Technik Osłonowych można znaleźć na stronie wydarzenia.
Tagi
konferencjalider technik osłonowychłódźosłonyosłony przeciwsłoneczneosłony wewnętrzneosłony zewnętrzneZobacz również
Wzmocnienia wciąż na fali, choć z mniejszą rentownością
MFO, producent wzmocnień stalowych, odnotował w I półroczu br. wyraźny wzrost przychodów. Zmniejszył się natomiast wypracowany zysk netto.
Vivento zbudowało halę produkcyjną i planuje nowy magazyn
Vivento zbudował nowa halę produkcyjną, Firma planuje także kolejna inwestycję i chce zbudować magazyn wyrobów gotowych.
Koncerny szklane podwyższały ceny w odpowiedzi na rosnące koszty
NSG i AGC podsumowały II kwartał bieżącego roku. Spółki podnosiły ceny na swoje produkty, by zrekompensować podwyżki.