Turbulencje potrwają jeszcze 20-30 lat

Turbulencje potrwają jeszcze 20-30 lat

Na łamach Business Insider Polska ukazał się wywiad z Krzysztofem Domareckim, głównym akcjonariuszem Grupy Selena. Poruszono w nim wiele ciekawych zagadnień od globalnych turbulencji gospodarczych aż po trendy na rynku produktów do sektora budowlanego.

Czytaj dalej
Odra – granica czy jedynie linia demarkacyjna?

Odra – granica czy jedynie linia demarkacyjna?

Wśród krajów, do których eksportujemy nasze produkty, prymat wiodą Niemcy. Jego obecne wyniki i perspektywy gospodarcze to powód do troski także i w Polsce.

Czytaj dalej
Pergole – czy warto je mieć w ofercie?

Pergole – czy warto je mieć w ofercie?

Wzrasta popularność pergoli wśród inwestorów. Dlatego producenci stolarki włączają do oferty pergole, by móc sprzedać klientowi kolejny produkt, już na dalszym etapie inwestycji.

Czytaj dalej
Trudna sytuacja na rynku drzwiowym

Trudna sytuacja na rynku drzwiowym

Ostatnie dwa lata były niezwykle wymagające dla wytwórców i dystrybutorów drzwi w Polsce. Po rekordowym 2021 roku, w latach 2022-23 nastąpiło załamanie sprzedaży.

Czytaj dalej
Wykorzystać swoją szansę

Wykorzystać swoją szansę

W marcowym wydaniu rozmawiamy z panem Ryszardem Kozakiem i Zbigniewem Stodolskim z FKS Okucia Okienne i Drzwiowe o początkach firmy, nietypowych zleceniach oraz wyzwaniach, jakie stoją przed nią w najbliższych latach.

Czytaj dalej
Zarządzanie to nie ogórki – miękkie nie znaczy gorsze

Zarządzanie to nie ogórki – miękkie nie znaczy gorsze

Nie zawsze właściwa waga jest przywiązywana do miękkich aspektów zarządzania, czyli szeroko rozumianego HR. Temu zagadnieniu poświęcony jest felieton Zbigniewa Mendla.

Czytaj dalej
Dobry klimat dla biznesu

Dobry klimat dla biznesu

Gościem naszego lutowego wydania jest pan Krzysztof Schmidt, prezes i założyciel firmy Mol. Opowiada nam o swoich początkach biznesowych w Kanadzie, ale również zdradza credo, jakie przyświeca jego firmie.

Czytaj dalej
Stolarka na eksport: Włochy

Stolarka na eksport: Włochy

Jak wynika z danych Centrum Analiz Branżowych w 2022 r. nasz eksport do Włoch wzrósł aż o 91 proc. Jakie produkty made in Poland cieszą się tam największą popularnością?

Czytaj dalej