Okna same się nie sprzedadzą

Okna same się nie sprzedadzą

Koalicja Termomodernizacji wciąż zachęca producentów do wyposażenia ich sieci sprzedaży w umiejętność obsługi wniosków o dotacje, a dilerom zapewnia program szkoleniowy i doradztwo. Dzisiaj już nie warto się wahać – dzisiaj trzeba działać, by sprzedawać

Czytaj dalej
Pieniądze leżą na stole

Pieniądze leżą na stole

Janusz Rodzki, prezes Winkhaus Polska, udzielił wywiadu naszemu miesięcznikowi, w którym dzieli się swoim doświadczeniem radzenia sobie z kryzysami, kwestionuje pesymizm w ocenach obecnego kryzysu i wskazuje na pozytywy, jakie cały czas na tym rynku występują.

Czytaj dalej
Uwaga na należności !

Uwaga na należności !

Barbara Kamińska, dyrektor działu oceny ryzyka w Coface Polska potwierdza bardzo trudną sytuację płynnościową w budowlance. W I kwartale br. 30 proc. zgłoszeń przeterminowanych należności w ujęciu wartościowym pochodziło właśnie z branży budowlanej.

Czytaj dalej
Montażowe wąskie gardło

Montażowe wąskie gardło

Till Schmiedeknecht, szef Salamandra, dla naszego miesięcznika: „Pierwotnie mieliśmy nadzieję, że pozostaniemy na poziomie z poprzedniego roku, jednak teraz pojawiają się kolejne oznaki spowolnienia. Odnotowano spadki w nowym budownictwie, nie tylko w Polsce, ale również w Niemczech i innych krajach, w których działamy.”

Czytaj dalej
Klasy energetyczne przyśpieszą wymianę okien

Klasy energetyczne przyśpieszą wymianę okien

Parlament Europejski przyjął właśnie projekt nowej dyrektywy EPBD, która daje nowy impuls do budowania energooszczędnego, ale też, co dla branży okienno-drzwiowej najważniejsze, uruchamia szeroki front robót remontowych.

Czytaj dalej
Odpowiedzialność nie jest luksusem

Odpowiedzialność nie jest luksusem

Jacek Siwiński, prezes zarządu VELUX Polska, zakończył właśnie swoją misję w tej firmie i udzielił wywiadu miesięcznikowi Builder. Spośród licznych myśli, jakimi pan Jacek dzieli się w tej rozmowie, wybraliśmy te fragmenty, które mówią o przywództwie i odpowiedzialności biznesowej.

Czytaj dalej
Marka jako uniwersalne panaceum?

Marka jako uniwersalne panaceum?

W tym czasie szczególnego znaczenia nabierają słowa Hector’a Laing’a (1923 – 2010), współtwórcy United Biscuits„[…] maszyny się zużywają. Samochody rdzewieją. Ludzie umierają. Żyją tylko marki […]”. Dr Zbigniew Mendel o znaczeniu i przyszłości marek.

Czytaj dalej
Eksport i remonty – sprzedaż „po włosku”

Eksport i remonty – sprzedaż „po włosku”

Dzięki programom termomodernizacji we Włoszech sprzedaż polskiej stolarki w tym kraju podwoiła się. Koalicja Termomodernizacji postanowiła przenieść te doświadczenia na rynek krajowy.

Czytaj dalej