Już dziś branża pozna kolejne nowości na sezon 2020!

Red.: PG |Data publikacji: 2020-05-24

W środę 27 maja o godz. 10:30 zostanie przeprowadzone kolejne webinarium Forum Branżowego, podczas którego zostaną zaprezentowane nowości na sezon 2020. Serdecznie zapraszamy!

W dobie pandemii prezentacja produktów online stała się naszą nową rzeczywistością. Po odwołaniu targów Fensterbau Frontale oraz sygnałach, że przedsiębiorstwa zaczynają rezygnować z uczestnictwa w BAU 2021, to najciekawsza i najlepsza opcja, by firmy mogły zaprezentować efekty swojej pracy.

Tak też jest podczas webinariów organizowanych przez Forum Branżowe. Dotychczas spotkały się one ze znakomitym odbiorem – w każdym udział brało średnio 150 osób, a drugie tyle odtwarzało ich zapis w późniejszym terminie.

Trzecia część webinarium poświęconego nowościom na sezon 2020 odbędzie się 27 maja o godz. 10:30. Serdecznie zapraszamy – spotkajmy się wszyscy online i porozmawiajmy w czasie czatu na żywo!

Zapisy dostępne są tutaj:

Webinaria prowadzone są przez duet znany z podcastu Branżowisko – Pawła Gregorczyka i Karola Klosa, na podstawie informacji zgromadzonych od firm oraz z serwisu internetowego i miesięcznika Forum Branżowe.

Zapisy poprzednich części webinarium Nowości na Sezon 2020 oraz Norymberga Webinar dostępne są TUTAJ.

Zobacz również

Kaemde się rozbudowuje i szuka nowych rynków

Kaemde się rozbudowuje i szuka nowych rynków

Producent ślusarki aluminiowej z Tucholi latem 2020 r. odda do użytku nowy biurowiec oraz halę produkcyjną, w której realizowane będą zlecenia stolarki premium.  Firma poszukuje również nowych rynków eksportowych.

MFO: spadki w eksporcie, w Polsce wzrost

MFO: spadki w eksporcie, w Polsce wzrost

MFO podsumowało pierwszy kwartał. Firma zanotowała przychody ze sprzedaży w wysokości 113 mln zł w porównaniu do 117,45 w roku 2019.

Aliplast wciąż na wysokich obrotach

Aliplast wciąż na wysokich obrotach

Lubelski Aliplast doświadcza obecnie lekkiego spadku zamówień w systemach aluminiowych dla budownictwa, ale traktuje to jako chwilowe spowolnienie, które da się odrobić w II półroczu. Cały sezon 2020 firma zamierza zamknąć przychodami na poziomie obrotów roku 2019.

1