Już dzisiaj o 10.00 nowości na sezon 2021!

Autor: |Data publikacji:

W dniu 11 lutego 2021 r. o godz. 10:00 poznamy kolejne nowości na sezon 2021. Podczas webinarium “Produkty na 2021” zaprezentowanych zostanie 9 rozwiązań, które zainteresują producentów, architektów, jak i dystrybutorów stolarki.

Webinarium “Produkty na 2021” rozpocznie się 11 lutego o godz. 10:00. Rejestracja na to wydarzenie możliwa jest TUTAJ. Duet prowadzących podcast Branżowisko, czyli Karol Klos oraz Paweł Gregorczyk przedstawi na nim nowości przygotowane przez dostawców i producentów na ten sezon.

Podczas tego spotkania online poznamy m.in. najnowsze rozwiązania, które sprawdzą się w projektach smart home. Wśród nich zaprezentowany zostanie nowy zamek inteligentny firmy Gerda, żaluzje fasadowe firmy Aluprof oraz skrzynka żaluzji fasadowych marki Portos.

Do tego produkty odpowiadające współczesnym trendom architektury, jak m.in. drzwi przesuwne Masterpatio oraz Hi-Finity firmy Reynaers, nowy system przesuwny, będący dzieckiem współpracy MACO i Hautau, czy korzystny cenowo system aluminiowy MB-79N z Aluprofu.

Zachęcamy do dołączenia do drugiego w tym sezonie webinarium Forum Branżowego. Do zobaczenia!

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".