Wielkimi krokami zbliża się XXXII edycja Forum 100. Już w najbliższą środę 17 kwietnia 2024 r. spotykamy się na PGE Narodowym w Warszawie. Dziś do końca dnia można jeszcze zgłosić chęć udziału w tym ważnym dla branży wydarzeniu.
Branża stolarki znajduje się obecnie w trudnym okresie. Po latach ciągłych wzrostów w roku 2023 odnotowano spadek eksportu. W dużej mierze jest to powiązane z sytuacją gospodarczą Niemiec, które nie są w najlepszej kondycji. Polska nie jest wyjątkiem na tle pozostałych krajów europejskich. Choć w branży da się usłyszeć umiarkowany optymizm, trudno przewidzieć, co się wydarzy w najbliższych miesiącach. Tym bardziej ważne jest, żebyśmy się spotykali i poznali zarówno podsumowania, jak i prognozy opracowane przez Centrum Analiz Branżowych.
Forum 100 – agenda spotkania
To nie jedyny ważny temat, który będzie poruszany podczas nadchodzącego Forum 100, poniżej szczegółowa agenda:
- Polska branża stolarki otworowej. Kiedy powrócimy na ścieżkę wzrostu?
- Gospodarka, budownictwo, branża stolarki – szanse i zagrożenia
- 4 sposoby na poprawę efektywności działów handlowych
- Raportowanie ESG – kogo dotyczy i jak to robić?
- Czego nie wiesz o liczeniu śladu węglowego?
- Jakie zmiany w Zielonym Ładzie szykuje Komisja Europejska?
Zarejestruj się jeszcze dziś na stronie Centrum Analiz Branżowych!
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".