Jeszcze tylko dziś można nabyć wejściówki na XXXII Forum 100

Autor: |Data publikacji:

Wielkimi krokami zbliża się XXXII edycja Forum 100. Już w najbliższą środę 17 kwietnia 2024 r. spotykamy się na PGE Narodowym w Warszawie. Dziś do końca dnia można jeszcze zgłosić chęć udziału w tym ważnym dla branży wydarzeniu.

Forum 100

Branża stolarki znajduje się obecnie w trudnym okresie. Po latach ciągłych wzrostów w roku 2023 odnotowano spadek eksportu. W dużej mierze jest to powiązane z sytuacją gospodarczą Niemiec, które nie są w najlepszej kondycji.  Polska nie jest wyjątkiem na tle pozostałych krajów europejskich. Choć w branży da się usłyszeć umiarkowany optymizm, trudno przewidzieć, co się wydarzy w najbliższych miesiącach. Tym bardziej ważne jest, żebyśmy się spotykali i poznali zarówno podsumowania, jak i prognozy opracowane przez Centrum Analiz Branżowych.

Forum 100 – agenda spotkania

To nie jedyny ważny temat, który będzie poruszany podczas nadchodzącego Forum 100, poniżej szczegółowa agenda:

  • Polska branża stolarki otworowej. Kiedy powrócimy na ścieżkę wzrostu?
  • Gospodarka, budownictwo, branża stolarki – szanse i zagrożenia
  • 4 sposoby na poprawę efektywności działów handlowych
  • Raportowanie ESG – kogo dotyczy i jak to robić?
  • Czego nie wiesz o liczeniu śladu węglowego?
  • Jakie zmiany w Zielonym Ładzie szykuje Komisja Europejska?

Zarejestruj się jeszcze dziś na stronie Centrum Analiz Branżowych!

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.